Ik wacht nog even met aanmelden tot ik meer weet over hoe m'n been probleem wordt opgelost. Ik laat het op tijd weten.
Aankondiging Dutch DIY Audio 2006
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
@ KT88, het zal denk ik wel lukken. Bij mij thuis zitten ze aan een Denon PM1500R en daar schakel ik dan ook nog wel es een keer nog een stel breedbanders bij. Want ik ben tegenwoordig Huisman en in de keuken wil ik het nieuws kunnen blijven volgen.
Ik wacht nog even met aanmelden tot ik meer weet over hoe m'n been probleem wordt opgelost. Ik laat het op tijd weten.
Ik wacht nog even met aanmelden tot ik meer weet over hoe m'n been probleem wordt opgelost. Ik laat het op tijd weten.
Allereerst, beterschap Sietse ik hoop dat je erbij kunt zijn en dat het probleem met je been over gaat.
Ik zit me net te bedenken dat ik tegen die tijd twee paar van deze luidsprekers gebouwd heb, ik ga een zelfde stel voor mijn broer bouwen (ook knalrood) Mag ie me naar de diy audio rijden als tegen prestatie.
Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt me wel eens interresant om bij 1 van die twee paar luidsprekers een high end filter ala hobby hifi te monteren: audyn plus voor het hoog, bypass condensatoren, foliespoelen the works... en bij de ander een "normaal" filter met audyn Q4 en simpele lucht spoelen. Ik zou zelf na al die discusies die ik gelezen heb ook wel eens het verschil willen horen. Er zit een speciaal filtervakje onderin de kast dus aan de buitenkant kan je niet zien welke "high end" is.
Groeten Roland
Nu intertechniek nog warm krijgen voor dit idee.
Ik zit me net te bedenken dat ik tegen die tijd twee paar van deze luidsprekers gebouwd heb, ik ga een zelfde stel voor mijn broer bouwen (ook knalrood) Mag ie me naar de diy audio rijden als tegen prestatie.
Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt me wel eens interresant om bij 1 van die twee paar luidsprekers een high end filter ala hobby hifi te monteren: audyn plus voor het hoog, bypass condensatoren, foliespoelen the works... en bij de ander een "normaal" filter met audyn Q4 en simpele lucht spoelen. Ik zou zelf na al die discusies die ik gelezen heb ook wel eens het verschil willen horen. Er zit een speciaal filtervakje onderin de kast dus aan de buitenkant kan je niet zien welke "high end" is.
Groeten Roland
Nu intertechniek nog warm krijgen voor dit idee.
Zondag 12 maart. Of bedoel je hoe laat het begint?FrankG schreef:Wanneer begint dit evenement?
zie:
http://www.dutchdiyaudio.nl
(en vergeef Simon-Thijs de spelvaud.
de preciese tijd is nog niet bekend, maar het is een dagvullend programma, dat 's ochtends al begint. Uiteraard niet zo vroeg dat mensen die van ver moeten komen, dat niet kunnen halen.
Verder is het programma zodanig, dat je ook gewoon op een willekeurig moment binnen kunt lopen. Het is dus niet zo dat als je te laat bent, dat je dan niet meer binnen mag
En eerder weg mag natuurlijk ook - alhoewel je dan natuurlijk net zult zien het mooiste gemist te hebben.
Verder is het programma zodanig, dat je ook gewoon op een willekeurig moment binnen kunt lopen. Het is dus niet zo dat als je te laat bent, dat je dan niet meer binnen mag
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Aangemeld en wel!
Even een vraag hè? is het een idee om met naambordjes te werken? Ik ken eigenlijk nagenoeg iedereen alleen maar bij screenname zeg maar. Ook zoiets om dan te moeten zeggen hé Sark! Leuk je te zien! Offeh, kijk, daar loopt Deepspace...
Het is maar een idee.. misschien dat niet iedereen zich geroepen voelt om met een bordje op te lopen hoor, kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar het kan handig zijn.. toch?
Is het al zondag?
Groet,
JJ
Even een vraag hè? is het een idee om met naambordjes te werken? Ik ken eigenlijk nagenoeg iedereen alleen maar bij screenname zeg maar. Ook zoiets om dan te moeten zeggen hé Sark! Leuk je te zien! Offeh, kijk, daar loopt Deepspace...
Het is maar een idee.. misschien dat niet iedereen zich geroepen voelt om met een bordje op te lopen hoor, kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar het kan handig zijn.. toch?
Is het al zondag?
Groet,
JJ
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
ja, haha idd, ik wil wel eens de mensen achter de namen zienPjotr schreef:Of bivakmuts![]()
![]()
Naar ik heb begrepen komt er een aparte forumruimte. Maar dat is neem ik niet een forum.zelfbouwaudio.nl-ruimte. Zou eigenlijk wel leuk zijn om een soort aparte forum.zelfbouwaudio.nl kletsruimte te hebben zodat er een vast punt is waar de forummers elkaar kunnen onmoeten.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Er worden 4 ruimtes ter beschikking gesteld.
In elk van de 4 ruimtes zijn een 6-tal spreekuren voorzien.
Je kunt dus afwisselen en dat project gaan volgen wat meest in de lijn van je interesse ligt.
Een aantal van deze sprekers zijn zelfbouwforummers. Ik denk dat dit vanzelf zelfbouwforum verzamelplaatsen worden.
Een vaste kletsruimte lijkt mij dan ook minder interessant want dan zie je niets.
Ed.
In elk van de 4 ruimtes zijn een 6-tal spreekuren voorzien.
Je kunt dus afwisselen en dat project gaan volgen wat meest in de lijn van je interesse ligt.
Een aantal van deze sprekers zijn zelfbouwforummers. Ik denk dat dit vanzelf zelfbouwforum verzamelplaatsen worden.
Een vaste kletsruimte lijkt mij dan ook minder interessant want dan zie je niets.
Ed.
Dan ontmoet je alleen degenen die wat meenemen. Kletsen en contact leggen tijdens de demo's is nogal storend en lijkt mij niet de bedoeling.asterduk schreef:Een aantal van deze sprekers zijn zelfbouwforummers. Ik denk dat dit vanzelf zelfbouwforum verzamelplaatsen worden.
Een vaste kletsruimte lijkt mij dan ook minder interessant want dan zie je niets.
Ed.
Zoals ik vorig jaar merkte komen er ook heel wat mensen die niet op het forum zitten en is het nogal druk. Bij toeval raak je dan in gesprek met mensen in de wandelgangen. Een vaste plek waar je de zelfbouwaudio-forummers kunt vinden en waar men ontspannen onder het genot van een kop kofiie o.i.d. wat kan bijpraten miste ik vorig jaar eigenlijk.
