Aankondiging Dutch DIY Audio 2006

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

@ KT88, het zal denk ik wel lukken. Bij mij thuis zitten ze aan een Denon PM1500R en daar schakel ik dan ook nog wel es een keer nog een stel breedbanders bij. Want ik ben tegenwoordig Huisman en in de keuken wil ik het nieuws kunnen blijven volgen. :)
Ik wacht nog even met aanmelden tot ik meer weet over hoe m'n been probleem wordt opgelost. Ik laat het op tijd weten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

sietse schreef:
Ik wacht nog even met aanmelden tot ik meer weet over hoe m'n been probleem wordt opgelost. Ik laat het op tijd weten.
Neem maar aan dat we allemaal zitten te duimen voor je :) dus dat moet wel goeg gaan komen ;)
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Allereerst, beterschap Sietse ik hoop dat je erbij kunt zijn en dat het probleem met je been over gaat.

Ik zit me net te bedenken dat ik tegen die tijd twee paar van deze luidsprekers gebouwd heb, ik ga een zelfde stel voor mijn broer bouwen (ook knalrood) Mag ie me naar de diy audio rijden als tegen prestatie.

Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt me wel eens interresant om bij 1 van die twee paar luidsprekers een high end filter ala hobby hifi te monteren: audyn plus voor het hoog, bypass condensatoren, foliespoelen the works... en bij de ander een "normaal" filter met audyn Q4 en simpele lucht spoelen. Ik zou zelf na al die discusies die ik gelezen heb ook wel eens het verschil willen horen. Er zit een speciaal filtervakje onderin de kast dus aan de buitenkant kan je niet zien welke "high end" is.

Groeten Roland

Nu intertechniek nog warm krijgen voor dit idee.
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

Woohoo,

ik heb me net ook ingeschreven :)
Gebruikersavatar
FrankG
Berichten: 508
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10

Bericht door FrankG »

Wanneer begint dit evenement?
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

FrankG schreef:
Wanneer begint dit evenement?
Zondag 12 maart. Of bedoel je hoe laat het begint?

zie:

http://www.dutchdiyaudio.nl

(en vergeef Simon-Thijs de spelvaud. :) )
Gebruikersavatar
FrankG
Berichten: 508
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10

Bericht door FrankG »

yep hoe laat begint het en wanneer is het programma afgelopen
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

de preciese tijd is nog niet bekend, maar het is een dagvullend programma, dat 's ochtends al begint. Uiteraard niet zo vroeg dat mensen die van ver moeten komen, dat niet kunnen halen.

Verder is het programma zodanig, dat je ook gewoon op een willekeurig moment binnen kunt lopen. Het is dus niet zo dat als je te laat bent, dat je dan niet meer binnen mag :) En eerder weg mag natuurlijk ook - alhoewel je dan natuurlijk net zult zien het mooiste gemist te hebben.
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

Bericht door blu_line »

De dag zal net als vorig jaar rond 10:00 uur beginnen.
Binnen enkele dagen zal er een route beschrijving en adres op
de website komen.


Er is nog steeds tijd om te registreren !

mvg

ST
Gebruikersavatar
Rade
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 20 sep 2004, 20:36
Locatie: Omgeving Doetinchem

Bericht door Rade »

Ook weer van de partij! :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

aangemeld
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Als Ed komt, kom ik ook! Yes!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Leeuwarden schreef:
Als Ed komt, kom ik ook! Yes!
met of zonder gevechtskledij? :evil:

Hoedanook, ik kom undercover! 8)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Ha die Ed,

Zonder gevechtskledij alsjeblieft!

Ik zat meer aan een gezamelijk kopje koffie te denken.

Groet,

Jan
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Aangemeld en wel!

Even een vraag hè? is het een idee om met naambordjes te werken? Ik ken eigenlijk nagenoeg iedereen alleen maar bij screenname zeg maar. Ook zoiets om dan te moeten zeggen hé Sark! Leuk je te zien! Offeh, kijk, daar loopt Deepspace...

Het is maar een idee.. misschien dat niet iedereen zich geroepen voelt om met een bordje op te lopen hoor, kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar het kan handig zijn.. toch?

Is het al zondag?

Groet,

JJ
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Is idd heel erg makkelijk!! Bij de HT-Forum meet en greets is dat altijd erg lastig!

Ik zal een sticker (zo'n vierkante die je bijvoorbeeld voor adressen gebruikt) opplakken met daarop mijn naam en tussen haakjes mijn nickname.

Is dat wat?

Wowly/Jan
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Yep!

Helemaal prima, maar het was eigenlijk een vraagje voor de organisatie zeg maar. Als die dan zondag die dingen uitdeelt, dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of ie met zo'n ding wil rondwandelen.

Tot zondag
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Jasper Joppe Geers schreef:

is het een idee om met naambordjes te werken?
ik kom undercover, voor mij geen naambordje aub.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

asterduk schreef:
ik kom undercover, voor mij geen naambordje aub.
Ik kom om negen uur ... en dan maar kijken wie wat onder de arm heeft bij aankomst ... weet je direct wie wie is :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Tony G met zijn dipole onder de arm! :lol:

en FrankG, ook met zijn 350 kg kast on de arm :lol: :lol:

en Sander met zijn gouden kisten, ook onder de arm :lol: :lol: :lol:



Met 2 A4tjes gaat dat nog net lukken denk ik. Onder elke arm één! maar zelfs dat zal moeilijk haalbaar worden.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

asterduk schreef:
Met 2 A4tjes gaat dat nog net lukken denk ik. Onder elke arm één! maar zelfs dat zal moeilijk haalbaar worden.
Ed goes undercover! Dus bovenstaande houden we onder de pet! :twisted:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Of bivakmuts :twisted: :P

Naar ik heb begrepen komt er een aparte forumruimte. Maar dat is neem ik aan niet een forum.zelfbouwaudio.nl-ruimte. Zou eigenlijk wel leuk zijn om een soort aparte forum.zelfbouwaudio.nl kletsruimte te hebben zodat er een vast punt is waar de forummers elkaar kunnen onmoeten.
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Pjotr schreef:
Of bivakmuts :twisted: :P

Naar ik heb begrepen komt er een aparte forumruimte. Maar dat is neem ik niet een forum.zelfbouwaudio.nl-ruimte. Zou eigenlijk wel leuk zijn om een soort aparte forum.zelfbouwaudio.nl kletsruimte te hebben zodat er een vast punt is waar de forummers elkaar kunnen onmoeten.
ja, haha idd, ik wil wel eens de mensen achter de namen zien :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Er worden 4 ruimtes ter beschikking gesteld.

In elk van de 4 ruimtes zijn een 6-tal spreekuren voorzien.

Je kunt dus afwisselen en dat project gaan volgen wat meest in de lijn van je interesse ligt.

Een aantal van deze sprekers zijn zelfbouwforummers. Ik denk dat dit vanzelf zelfbouwforum verzamelplaatsen worden.

Een vaste kletsruimte lijkt mij dan ook minder interessant want dan zie je niets.

Ed.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

asterduk schreef:
Een aantal van deze sprekers zijn zelfbouwforummers. Ik denk dat dit vanzelf zelfbouwforum verzamelplaatsen worden.

Een vaste kletsruimte lijkt mij dan ook minder interessant want dan zie je niets.

Ed.
Dan ontmoet je alleen degenen die wat meenemen. Kletsen en contact leggen tijdens de demo's is nogal storend en lijkt mij niet de bedoeling.

Zoals ik vorig jaar merkte komen er ook heel wat mensen die niet op het forum zitten en is het nogal druk. Bij toeval raak je dan in gesprek met mensen in de wandelgangen. Een vaste plek waar je de zelfbouwaudio-forummers kunt vinden en waar men ontspannen onder het genot van een kop kofiie o.i.d. wat kan bijpraten miste ik vorig jaar eigenlijk.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”