Ik zal me even voorstellen mijn naam is Ferdinand te Walvaart en ben uitgever bij Elektuur, en tevens initiator en organisator van de Masterclasses.SSassen schreef:Richard?
Wel eerst even lezen voordat je reageert. Elektuur schreef namelijk 't volgende:
Daarmee is iedereen die weleens knutselt aan versterkers welkom volgens Elektuur, maar dat lijkt mij ietwat kort door de bocht, zeker gezien het hierboven door mij geposte overzicht van de te behandelen onderwerpen. Vandaar ook mijn specifieke vraag, een elektronica achtergrond en affiniteit met versterkerbouw en/of ontwerpen lijkt me een must voor een dergelijke masterclass.Om aan een masterclass mee te doen hoef je geen master te zijn. Als je zelf aan versterkers knutselt kan je er al het nodige van opsteken.
Maar nogmaals, wellicht dat Elektuur dit verder in kan vullen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Elektro(nica) kennis op MTS niveau is wel het minimum. Uiteraard dien je bekend te zijn met de basis van versterkertechnieken. Zware wiskunde komt niet aan bod.
Maar een opleiding zegt niet alles, want we weten dat veel elektronica hobbyiesten autodidact zijn, en dus niet een specifieke elektronica opleiding hebben genoten.