Ik moet eerst even mijn broer gaan helpen, die heeft een blikseminslag gehad.
Dan zal ik wel even een nieuw topic opzetten en mij even verdiepen in het hoe en wat.
Volume remote control en amp vraag.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Volume remote control en amp vraag.
Ik kom net terug, en zijn Squeezebox is in ieder geval kapot en zijn versterker is nog niet duidelijk, dat is een RelaiXed met een Quad 303.
Zijn internet modem is ook kaduuk, nog wel even kijken naar de computer die ook geen licht meer geeft.
We komen van alles tegen.
In ieder geval geen persoonlijke dingen, een ook wel belangrijk, zijn complete muziekverzameling staat er ook nog op.
Zijn internet modem is ook kaduuk, nog wel even kijken naar de computer die ook geen licht meer geeft.
We komen van alles tegen.
In ieder geval geen persoonlijke dingen, een ook wel belangrijk, zijn complete muziekverzameling staat er ook nog op.
Die internet modems zijn vaak de klos. Laatst hoorde ik een verhaal dat de bliksem was ingeslagen in een verdeelpunt voor de telefoonlijn. Resultaat was dat alle telefoon- en ADSL modems waren overleden.
Ik hoop dat je broer verzekerd is, anders kan het nog wel een dure bedoening worden zo'n blikseminslag!
Ik hoop dat je broer verzekerd is, anders kan het nog wel een dure bedoening worden zo'n blikseminslag!
Dat is niet zo mooi Hans,
De spullen komen natuurlijk wel weer in orde maar ik hoop dat de muziek nog gered kan worden.
Alleen al om alles opnieuw te moeten rippen Lijkt me geen lolletje.
Groetjes George
De spullen komen natuurlijk wel weer in orde maar ik hoop dat de muziek nog gered kan worden.
Alleen al om alles opnieuw te moeten rippen Lijkt me geen lolletje.
Groetjes George
Alles gaat goed hoor, behalve dat hier vanavond ook nog een keer de keukenafvoer verstopt zat.
En ik heb mijn broer zijn mobiele nummer niet goed in mijn telefoon staan, dus ik kan hem nog niet vertellen dat zijn squeezebox het niet doet maar dat zijn muziek wel in orde is.
Ik ga nu dus maar een topic voor de GROUPBUY openen.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 44&t=13945
En ik heb mijn broer zijn mobiele nummer niet goed in mijn telefoon staan, dus ik kan hem nog niet vertellen dat zijn squeezebox het niet doet maar dat zijn muziek wel in orde is.
Ik ga nu dus maar een topic voor de GROUPBUY openen.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 44&t=13945