tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Martijn H »

Is er weer wat nieuws te melden misschien ? =P~
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286
Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Jan-Peter »

Jazeker....

Jan-Willem komt binnen enkele dagen met een belangrijke update... ;)

Jan-Peter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

De enkele dagen zijn nu wel voorbij! Of worden het enkele weken :D ?

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Dus toch enkele weken.

Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Hallo Jan Peter,

Uit de diverse berichten op de diverse fora's begrijp ik dat de hardware klaar is, maar dat er nog wat gedaan moet worden aan de "software" kant. Zou het mogelijk zijn om inmiddels de hardware gegevens ( foto's, specs, afmetingen enz) te publiceren zodat geinteresseerde klanten verder kunnen met hun projecten waarbij zij deze dsp bij willen integreren??? Er zijn een hoop mensen die graag dit mooie product willen gaan inzetten, maar op dit moment niet verder kunnen!

Met vriendelijke groet,

Gerhard
Jan-Willem__Hypex
ZA-sponsor: Hypex Electronics
Berichten: 20
Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Jan-Willem__Hypex »

Helaas, wegens drukte en diverse andere projecten werk ik er momenteel niet aan.
Zoals het nu lijkt kan ik er over drie weken weer mee beginnen.
Als de hardware dan echt af is (in productie) kan ik wat specificaties vrijgeven, zoals afmetingen etc.
Hier kan ik momenteel niet veel over zeggen, behalve dat hij waarschijnlijk iets groter wordt dan de huidige versie.

Groeten,

Jan-Willem
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

En ben je al bezig?

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Zoals gewoonlijk weer geen antwoord!

GRG
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286
Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Jan-Peter »

Beste Gerhard,

Helaas is Hypex R&D nogal vol met projecten op dit moment.

Als we wat meer concreets weten over de 6 kanaals DSP melden we ons weer....

Mvg,

Jan-Peter
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door cobaltjeh »

Jan-Peter schreef:
Beste Gerhard,

Helaas is Hypex R&D nogal vol met projecten op dit moment.

Als we wat meer concreets weten over de 6 kanaals DSP melden we ons weer....

Mvg,

Jan-Peter
Ik snap Gerhard zijn frustratie wel, er worden updates beloofd die niet komen, en al met al lijkt de vooruitgang stil te staan.
Het zou zonde zijn als mensen over gaan stappen naar alternatieven omdat dit nogal lang op zich laat wachten.

Ik vrees trouwens dat al veel mensen het wachten opgegeven hebben. (En net als ik maar aan de slag zijn gegaan met een Minidsp.)
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286
Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Jan-Peter »

Ah...inderdaad MiniDSP sprak me recent ook aan op de AES beurs in New York wanneer we nu kwamen met de DLCP....

Dus ook uit die hoek is er schijnbaar interesse... ;)

We zijn het zeer zeker niet vergeten, maar we maken nogal een stormachtige groei door en we kunnen helaas niet alles tegelijk doen. Er komt binnenkort echt wel tijd vrij om dit project tot een hoger plan te tillen.

Groetjes,

Jan-Peter
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Zweitse »

Geduld is een schone zaak. :lol: Beter wat meer tijd nemen om tot een goed product te komen, dan een half gebakken product op de markt zetten.
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door cobaltjeh »

Zweitse schreef:
Geduld is een schone zaak. :lol: Beter wat meer tijd nemen om tot een goed product te komen, dan een half gebakken product op de markt zetten.
Inderdaad, maar zorg dan wel voor een tijdige en duidelijke communicatie naar de mensen die er op zitten te wachten.
Als die weten dat ze geduld moeten hebben dan hebben ze dat 'wellicht' ook. :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Misschien is "insourcing"een oplossing? Of gewoon de feestdagen doorwerken! :lol:

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

@Hypex

Zouden jullie de voedingspanningen en verbruik van de hoofdprint al bekend kunnen maken?

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

In een eerdere post op een ander forum wordt + en - 16-22V genoemd. Is dat correct en wat is het stroomverbruik ( bij benadering)?

Groet Gerhard
Jan-Willem__Hypex
ZA-sponsor: Hypex Electronics
Berichten: 20
Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Jan-Willem__Hypex »

Het stroomverbruik zal waarschijnlijk niet heel anders worden.
Het is nu max.900mA op de positieve kant, en 200mA op de negatieve kant.

Vriendelijke groet,

Jan-Willem
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Dankje voor het antwoord,

Weet ik alvast wat voor voeding ik moet gaan gebruiken.

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

@Hypex

Nu jullie alle Ncore's ingepakt hebben, gaan jullie nu verder met de DLCP? :)

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

@Hypex

Nog de beste wensen en gefeliciteerd met het NCORE succes!

Maar.......

Hoe staat het nu met de DLCP :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Groet Gerhard
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door ds23man »

Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik eigenlijk nog een vraag stel..........
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door cobaltjeh »

ds23man schreef:
Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik eigenlijk nog een vraag stel..........
Er zal zal een antwoord komen, zit zal alleen even op zich wachten denk ik.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door jeroen_d »

Aangezien Jan-Willem het nog steeds erg druk heeft, wellicht dat iemand van het forum deze vraag kan beantwoorden. Voorziet de huidige software in hogere orde filters dan 1ste en 2de orde? Ik zie alleen die twee opties nu. Of zie ik wat over het hoofd?

Ben dus bezig met de DLCP, voor CarloPJB eens aan het bekijken of ik het aan de praat kan krijgen. Geen flauw idee trouwens of hij nog enigszins opgeschoten is met zijn project.
Gebruikersavatar
Rizzo
Berichten: 466
Lid geworden op: vr 04 dec 2009, 10:35
Locatie: Gouda

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door Rizzo »

Als ik de manual van de AS2 effe scan, lijkt het dat er inderdaad alleen 2e orde filters zijn. Voor 4e dien je er twee achter elkaar te zetten. Zo mooi zijn als dit anders is met de DLCP (waar ik ook al een tijdje op wacht ;))
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP

Bericht door jeroen_d »

Twee achter elkaar zetten is prima, als dat tenminste per kanaal kan. Maar ik zie niet hoe dat moet.
Plaats reactie