tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Moderator: Beheerdersteam
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Is er weer wat nieuws te melden misschien ? 
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Jazeker....
Jan-Willem komt binnen enkele dagen met een belangrijke update...
Jan-Peter
Jan-Willem komt binnen enkele dagen met een belangrijke update...
Jan-Peter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
De enkele dagen zijn nu wel voorbij! Of worden het enkele weken
?
Groet Gerhard
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Hallo Jan Peter,
Uit de diverse berichten op de diverse fora's begrijp ik dat de hardware klaar is, maar dat er nog wat gedaan moet worden aan de "software" kant. Zou het mogelijk zijn om inmiddels de hardware gegevens ( foto's, specs, afmetingen enz) te publiceren zodat geinteresseerde klanten verder kunnen met hun projecten waarbij zij deze dsp bij willen integreren??? Er zijn een hoop mensen die graag dit mooie product willen gaan inzetten, maar op dit moment niet verder kunnen!
Met vriendelijke groet,
Gerhard
Uit de diverse berichten op de diverse fora's begrijp ik dat de hardware klaar is, maar dat er nog wat gedaan moet worden aan de "software" kant. Zou het mogelijk zijn om inmiddels de hardware gegevens ( foto's, specs, afmetingen enz) te publiceren zodat geinteresseerde klanten verder kunnen met hun projecten waarbij zij deze dsp bij willen integreren??? Er zijn een hoop mensen die graag dit mooie product willen gaan inzetten, maar op dit moment niet verder kunnen!
Met vriendelijke groet,
Gerhard
-
Jan-Willem__Hypex
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 20
- Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Helaas, wegens drukte en diverse andere projecten werk ik er momenteel niet aan.
Zoals het nu lijkt kan ik er over drie weken weer mee beginnen.
Als de hardware dan echt af is (in productie) kan ik wat specificaties vrijgeven, zoals afmetingen etc.
Hier kan ik momenteel niet veel over zeggen, behalve dat hij waarschijnlijk iets groter wordt dan de huidige versie.
Groeten,
Jan-Willem
Zoals het nu lijkt kan ik er over drie weken weer mee beginnen.
Als de hardware dan echt af is (in productie) kan ik wat specificaties vrijgeven, zoals afmetingen etc.
Hier kan ik momenteel niet veel over zeggen, behalve dat hij waarschijnlijk iets groter wordt dan de huidige versie.
Groeten,
Jan-Willem
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Zoals gewoonlijk weer geen antwoord!
GRG
GRG
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Beste Gerhard,
Helaas is Hypex R&D nogal vol met projecten op dit moment.
Als we wat meer concreets weten over de 6 kanaals DSP melden we ons weer....
Mvg,
Jan-Peter
Helaas is Hypex R&D nogal vol met projecten op dit moment.
Als we wat meer concreets weten over de 6 kanaals DSP melden we ons weer....
Mvg,
Jan-Peter
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Ik snap Gerhard zijn frustratie wel, er worden updates beloofd die niet komen, en al met al lijkt de vooruitgang stil te staan.Jan-Peter schreef:Beste Gerhard,
Helaas is Hypex R&D nogal vol met projecten op dit moment.
Als we wat meer concreets weten over de 6 kanaals DSP melden we ons weer....
Mvg,
Jan-Peter
Het zou zonde zijn als mensen over gaan stappen naar alternatieven omdat dit nogal lang op zich laat wachten.
Ik vrees trouwens dat al veel mensen het wachten opgegeven hebben. (En net als ik maar aan de slag zijn gegaan met een Minidsp.)
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Ah...inderdaad MiniDSP sprak me recent ook aan op de AES beurs in New York wanneer we nu kwamen met de DLCP....
Dus ook uit die hoek is er schijnbaar interesse...
We zijn het zeer zeker niet vergeten, maar we maken nogal een stormachtige groei door en we kunnen helaas niet alles tegelijk doen. Er komt binnenkort echt wel tijd vrij om dit project tot een hoger plan te tillen.
Groetjes,
Jan-Peter
Dus ook uit die hoek is er schijnbaar interesse...
We zijn het zeer zeker niet vergeten, maar we maken nogal een stormachtige groei door en we kunnen helaas niet alles tegelijk doen. Er komt binnenkort echt wel tijd vrij om dit project tot een hoger plan te tillen.
Groetjes,
Jan-Peter
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Geduld is een schone zaak.
Beter wat meer tijd nemen om tot een goed product te komen, dan een half gebakken product op de markt zetten.
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Inderdaad, maar zorg dan wel voor een tijdige en duidelijke communicatie naar de mensen die er op zitten te wachten.Zweitse schreef:Geduld is een schone zaak.Beter wat meer tijd nemen om tot een goed product te komen, dan een half gebakken product op de markt zetten.
Als die weten dat ze geduld moeten hebben dan hebben ze dat 'wellicht' ook.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Misschien is "insourcing"een oplossing? Of gewoon de feestdagen doorwerken!
Groet Gerhard
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
@Hypex
Zouden jullie de voedingspanningen en verbruik van de hoofdprint al bekend kunnen maken?
Groet Gerhard
Zouden jullie de voedingspanningen en verbruik van de hoofdprint al bekend kunnen maken?
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
In een eerdere post op een ander forum wordt + en - 16-22V genoemd. Is dat correct en wat is het stroomverbruik ( bij benadering)?
Groet Gerhard
Groet Gerhard
-
Jan-Willem__Hypex
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 20
- Lid geworden op: di 21 sep 2010, 11:24
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Het stroomverbruik zal waarschijnlijk niet heel anders worden.
Het is nu max.900mA op de positieve kant, en 200mA op de negatieve kant.
Vriendelijke groet,
Jan-Willem
Het is nu max.900mA op de positieve kant, en 200mA op de negatieve kant.
Vriendelijke groet,
Jan-Willem
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Dankje voor het antwoord,
Weet ik alvast wat voor voeding ik moet gaan gebruiken.
Groet Gerhard
Weet ik alvast wat voor voeding ik moet gaan gebruiken.
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
@Hypex
Nu jullie alle Ncore's ingepakt hebben, gaan jullie nu verder met de DLCP?
Groet Gerhard
Nu jullie alle Ncore's ingepakt hebben, gaan jullie nu verder met de DLCP?
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
@Hypex
Nog de beste wensen en gefeliciteerd met het NCORE succes!
Maar.......
Hoe staat het nu met de DLCP
Groet Gerhard
Nog de beste wensen en gefeliciteerd met het NCORE succes!
Maar.......
Hoe staat het nu met de DLCP
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik eigenlijk nog een vraag stel..........
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Er zal zal een antwoord komen, zit zal alleen even op zich wachten denk ik.ds23man schreef:Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik eigenlijk nog een vraag stel..........
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Aangezien Jan-Willem het nog steeds erg druk heeft, wellicht dat iemand van het forum deze vraag kan beantwoorden. Voorziet de huidige software in hogere orde filters dan 1ste en 2de orde? Ik zie alleen die twee opties nu. Of zie ik wat over het hoofd?
Ben dus bezig met de DLCP, voor CarloPJB eens aan het bekijken of ik het aan de praat kan krijgen. Geen flauw idee trouwens of hij nog enigszins opgeschoten is met zijn project.
Ben dus bezig met de DLCP, voor CarloPJB eens aan het bekijken of ik het aan de praat kan krijgen. Geen flauw idee trouwens of hij nog enigszins opgeschoten is met zijn project.
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Als ik de manual van de AS2 effe scan, lijkt het dat er inderdaad alleen 2e orde filters zijn. Voor 4e dien je er twee achter elkaar te zetten. Zo mooi zijn als dit anders is met de DLCP (waar ik ook al een tijdje op wacht
)
Re: tips/wensen voor de Hypex stand alone 6 kanaals DSP
Twee achter elkaar zetten is prima, als dat tenminste per kanaal kan. Maar ik zie niet hoe dat moet.
