Komende maandag weer naar Barcelona en zie het niet zitten om morgen te komen.
Wel jammer maar zo als ik me nu voel is het verstandiger om het weekend even rustig aan te doen.
Veel plezier allemaal morgen en vergeet niet
Moderator: Beheerdersteam
ook niet heel even, met een lekkere warme truiKappa7 schreef: ↑vr 02 feb 2024, 22:12Vandaag net terug gekomen uit Nice en voel me totaal niet fit.
Komende maandag weer naar Barcelona en zie het niet zitten om morgen te komen.
Wel jammer maar zo als ik me nu voel is het verstandiger om het weekend even rustig aan te doen.
Veel plezier allemaal morgen en vergeet niet![]()
beterschap GeorgeKappa7 schreef: ↑vr 02 feb 2024, 22:12Vandaag net terug gekomen uit Nice en voel me totaal niet fit.
Komende maandag weer naar Barcelona en zie het niet zitten om morgen te komen.
Wel jammer maar zo als ik me nu voel is het verstandiger om het weekend even rustig aan te doen.
Veel plezier allemaal morgen en vergeet niet![]()