Mooi die aanvulling
Ja ik heb er 5 van 1966 en 5 van 1967.
Had ze al even geprobeerd bij mijn kameraad in zijn PhonoDude.
Eerste indruk,ze geven meer bas en betere percussie en blazers weergave dan de Raytheon die ik daar in gezet had.
Samengevat iets meer pit. (ook iets duurder

)
De Raytheon buizen klinken ook niet verkeerd.