Ik heb daar kort mee gespeeld, omdat de originele insteek was om een PR te gebruiken. Echter de impuls gecompenseerde 2.5-weg waar ik uiteindelijk op ben uitgekomen klinkt en meet veel beter. Als je wilt kan ik ze retour sturen? Wellicht dat je er iemand anders een plezier mee kan doen?Pjotr schreef:Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen Sander?
TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
Ok, primaSSassen schreef:Ik heb daar kort mee gespeeld, omdat de originele insteek was om een PR te gebruiken. Echter de impuls gecompenseerde 2.5-weg waar ik uiteindelijk op ben uitgekomen klinkt en meet veel beter. Als je wilt kan ik ze retour sturen? Wellicht dat je er iemand anders een plezier mee kan doen?Pjotr schreef:Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen Sander?
