TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor

Bericht door SSassen »

Pjotr schreef:
Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen Sander?
Ik heb daar kort mee gespeeld, omdat de originele insteek was om een PR te gebruiken. Echter de impuls gecompenseerde 2.5-weg waar ik uiteindelijk op ben uitgekomen klinkt en meet veel beter. Als je wilt kan ik ze retour sturen? Wellicht dat je er iemand anders een plezier mee kan doen?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor

Bericht door Pjotr »

SSassen schreef:
Pjotr schreef:
Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen Sander?
Ik heb daar kort mee gespeeld, omdat de originele insteek was om een PR te gebruiken. Echter de impuls gecompenseerde 2.5-weg waar ik uiteindelijk op ben uitgekomen klinkt en meet veel beter. Als je wilt kan ik ze retour sturen? Wellicht dat je er iemand anders een plezier mee kan doen?
Ok, prima :bakkie: Nee retour hoeft niet. Misschien kun je Tom er nog een plezier mee doen? Zet ze anders even bij aangeboden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”