Composite LM4780 versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composite LM4780 versterker
Hè nee, bah Smerige Mini Dingen
Als't echt niet anders kan desnoods Oppervlakte Montage Onderdelen, wast nog schoon ook
Anne
Als't echt niet anders kan desnoods Oppervlakte Montage Onderdelen, wast nog schoon ook
Anne
Graag!!!!!!Pjotr schreef:Aleen als het SMD wordt hè
Codern
Inderdaad, breek mij de bek niet open, en al helemaal niet als je dan ook nog wat wil corrigeren.cve schreef:Graag!!!!!!Pjotr schreef:Aleen als het SMD wordt hèDat geklooi met die draadjes en gaatjes is zo middeleeuws.
Codern
Maar even voor de duidelijkheid, die Oppervlakte Montage Onderdelen kun je in verschillende maten krijgen, en als ik dan die priegeltjes zie op de Odroid U3 dan is dat niet echt meer met de hand te doen.
Dus net als de drank, met mate(n)..............!!
Want alleen met chocomel is ook maar een saai leven, en karnemelk is niet lekker.
Colere saai dus.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 28 mei 2015, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd.!hannesie schreef:Maar even voor de duidelijkheid, die Oppervlakte Montage Onderdelen kun je in verschillende maten krijgen,
Dus net als de drank, met mate(n)..............!!
Want alleen met chocomel is ook maar een saai leven, en karnemelk is niet lekker.
Anne
Zo lang ze niet tussen torenhoge condensatoren zitten wel ja.FR_Aad schreef:SMD is juist makkelijker te corrigeren
Anders past het pincet er niet meer bij.
I.d.d. Probeer maar eens die draadjes van gewone weerstanden weer uit een doorgemetalliseerd gat te peuteren en dat gat weer open te krijgenFR_Aad schreef:SMD is juist makkelijker te corrigeren
MELF metaalfilm weerstanden zijn uitstekend met de hand te solderen EN audiofiel verantwoord
Die MELF dingen zijn inderdaad erg makkelijk. Wat soms wel vervelend is met smd is de onleesbare opschriften op die dingen. Niet alleen omdat het opschrift zo klein is maar het totaal verkeerde kleurgebruik. Soms donkerbruin op zwart, niet te lezen gewoon.
Co
Co
Je moet je werk natuurlijk niet elke keer op nieuw willen doen, beetje zonde van de tijd.Pjotr schreef:I.d.d. Probeer maar eens die draadjes van gewone weerstanden weer uit een doorgemetalliseerd gat te peuteren en dat gat weer open te krijgenFR_Aad schreef:SMD is juist makkelijker te corrigeren![]()
Het schema welke knuisje gesimuleerd heeft is toch ook het schema waarvan in de datasheet een compleet ontwerp te vinden is? Kan mij niet goed voorstellen dat TI iets dergelijks zou publiceren als het niet klopt. Of ben ik dan erg naief?
Co
Co
http://www.diyaudio.com/forums/chip-amp ... t-all.htmlcve schreef:Kan mij niet goed voorstellen dat TI iets dergelijks zou publiceren als het niet klopt. Of ben ik dan erg naief?
Co
In mijn standaard Berkely PSpice lopen die modellen sowieso vast. Tina doet niet zo erg aan syntax checking krijg ik de indruk. Blijft een beetje hobbyspul.
Gaat niet, mekkerhoek zit op slotPjotr schreef:Zeg Anne, jij soldeert al lang niet meer. Dus ga ergens anders zeuren.
Anne
Zou dat een stille hint van de mods zijn??Ah!buis schreef:Gaat niet, mekkerhoek zit op slotPjotr schreef:Zeg Anne, jij soldeert al lang niet meer. Dus ga ergens anders zeuren.![]()
Anne
Iets met vogelpoep, blauw en niet in mijn achtertuin geloof ik.
Onfris gedoe waarschijnlijk.
Co, een frisse jongen.
Co, een frisse jongen.
Domme actie dan! Als je de krabpaal weg haalt gaan de katten heel bijdehand aan de bank beginnenFR_Aad schreef:Zou dat een stille hint van de mods zijn??Ah!buis schreef:Gaat niet, mekkerhoek zit op slotPjotr schreef:Zeg Anne, jij soldeert al lang niet meer. Dus ga ergens anders zeuren.![]()
Anne
Forumleden kunnen misschien- maar zijn toch geen katten.Pjotr schreef:Domme actie dan! Als je de krabpaal weg haalt gaan de katten heel bijdehand aan de bank beginnenFR_Aad schreef:Zou dat een stille hint van de mods zijn??Ah!buis schreef:Gaat niet, mekkerhoek zit op slot![]()
Anne
Anne
Hier mijn Tina projectfile.
- Bijlagen
-
- Anne-composite-inverting.zip
- (15.23 KiB) 49 keer gedownload
Een schema is handiger. Met Tina kan ik niksknuisje schreef:Hier mijn Tina projectfile.
Ok duidelijk, die kende ik al. Dat is dus nog hetzelfde begrijp ik.