Zo.
Vandaag eindelijk weer eens wat meer achter elkaaar kunnen doen.
Om te beginnen het plaatje ter afwerking van de kast eens afgetekend en uitgezaagd:
Vanwege de afwijkingen in deze kast had ik op alle hoeken van de kast en het plaatje nummertjes gezet. Anders zou ik geheid in de war komen en blijf ik bezig met corrigeren en plamuren.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met die rubberplaat. Alsof ik het MDF ff zat was heb ik een stevig hobby mes gepakt, en eerst eens een proefstukje gesneden om wat affiniteit te krijgen met het materiaal..
Het bleek gelukkig redelijk makkelijk te snijden, ook al had ik na een half uurtje wel het zweet op mijn voorhoofd!
Ik weet het, voor de eindmontage verdient zo'n stukje rubber wel een wasbeurt, maar dat komt van de week wel. Ik denk dat ik het beste een gewoon sopje kan maken maar als iemand een beter idee heeft?
Tot slot alles nog eens in de juiste volgorde op elkaar gelegd, en zie daar!
Het begint er al een beetje op te lijken hè?
Even voor Vigier en Ome Subtilico:
Hierboven zie je nog wat duidelijker die gleuf die als het ware ontstaat tussen de baffle en de kast. Dat idee bedoelde ik dus wat straks in de rest van de kast ook terugkomt. Wanneer de afwerking aan de beurt is kom ik hier nog wel op terug.