Rob.
Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
http://img521.imageshack.us/my.php?image=verj204um2.jpg
Mijn stress is vandaag in een keer verdwenen.
Hier durf ik wel mee voor de dag te komen.
Maar inderdaad,langskomen om lekker te luisteren is natuurlijk helemaal super.Geen kans op transportschade e.d.
Mijn stress is vandaag in een keer verdwenen.
Hier durf ik wel mee voor de dag te komen.
Maar inderdaad,langskomen om lekker te luisteren is natuurlijk helemaal super.Geen kans op transportschade e.d.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Nee hoor. Ik ben ook totaal zonder stress.
Heb van de week een vervoer-standaard gemaakt voor Thesis en werkt goed. Gelukkig is Thesis niet zo zwaar als Isis en een stuk kleiner dus dat vervoer is geen probleem. En in Breda...ook geen plobleem. We zien wel hoe en wat. Heb er wel zin in. Eens kijken wat er voor moois staat.
Komt er nog pers jan?
Heb van de week een vervoer-standaard gemaakt voor Thesis en werkt goed. Gelukkig is Thesis niet zo zwaar als Isis en een stuk kleiner dus dat vervoer is geen probleem. En in Breda...ook geen plobleem. We zien wel hoe en wat. Heb er wel zin in. Eens kijken wat er voor moois staat.
Komt er nog pers jan?
Hahahahaha!! beter een weekje te vroeg dan een weekje te laat. Iedereen opgelet, het is op een ZATERDAG 26 MEI (vooral dat zaterdag is vaak lastig, omdat velen er vanuit gaan dat het op een zondag word gehouden, he Bart
)
Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!! ik weet van de andere 2 dagen dat het buitengewoon gezellig was. Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby. Daarbij, het luisteren was altijd de kers op de taart geweest voor mij, en laat dat nou het hoofddeel zijn van deze dag
Wowly
Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!! ik weet van de andere 2 dagen dat het buitengewoon gezellig was. Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby. Daarbij, het luisteren was altijd de kers op de taart geweest voor mij, en laat dat nou het hoofddeel zijn van deze dag
Wowly
Ja, het DIY-en loopt op een laag pitje bij mij de laatste tijd, maar de luisterdagen in Breda daar kijk ik toch elke keer naar uit.Wowly schreef:Hahahahaha!! beter een weekje te vroeg dan een weekje te laat. Iedereen opgelet, het is op een ZATERDAG 26 MEI (vooral dat zaterdag is vaak lastig, omdat velen er vanuit gaan dat het op een zondag word gehouden, he Bart)
Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!! ik weet van de andere 2 dagen dat het buitengewoon gezellig was. Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby. Daarbij, het luisteren was altijd de kers op de taart geweest voor mij, en laat dat nou het hoofddeel zijn van deze dag![]()
Wowly
Natuurlijk!! iedereen is welkom. Check even de 1e pagina, daar staan alle gegevens waaronder ook dat JUIST newbie's mee moeten komen!! Ik heb een 4e ruimte afgehuurd dus er zal aardig wat plaats wezen. Deze keer dus geen groepen gemaakt dus het zou hoogstens bij een populair thema/luisterruimte druk kunnen worden.
Wowly
Wowly
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
sjonge, je doet ons Belgen weer alle eer aan!audioot schreef:laatste mop al gehoord?
was weekje mis en stond aan beemdentil gageldonksepad voor een gesloten deur
bij die uitspraak sluit ik mij volledig aan, Jan.Wowly schreef:Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!!
Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby.
Wowly
Dan hoop ik wel dat de subwoofer-sessie op de begane grond isrho schreef:Er is een subwoofer-sessie. Dus waarom niet?CarloPJB schreef:Zit net nog even na te denken.......
Ik kom zaterdag met gezelschap en laat die nu net `n bus hebben.
Zou dus ,als daar interesse in is,ook m`n subwoofer mee kunnen nemen.
Zoals jullie op de eerste pagina (zucht, ik blijf het zeggen
) kunnen zien wordt de sub-sessie gehouden op de begane grond in de grote ruimte (ruimte3). Daar komen nogal wat geweldenaars te staan, inclusief nu dus de sub van CarloJPB.
Schroom niet je sub mee te nemen met al dit geweld. De Tumult van Bart_M schoffelt toch iedereen eronder. Het is gewoon héél erg interessant om te zien hoe de verschillende concepten zich verhouden en hoe ze hun eoigen klanksignatuur hebben. Mijn ZiZoKlo is bijvoorbeeld heel erg terughouden, relaxed en easy, maar met mooie bassen op lage volume's. Die van Bart is simpelweg adembenemend qua druk en attack. Dus, iedereen zijn sub meenemen!!! Geef ff door wat je meeneemt en dan kan ik it er op de eerste pagina bijzetten.
BTW, wordt wel een hele gave sessie trouwens. Ik denk dat velen er naar zullen uitkijken. Ze ker mensen die vaker op het HTForum zitten zouden dit geloof ik wel mee willen maken... Zou er zelfs wel een SVS langs willen zetten, omdat die zo'n super-eigenschappen zouden hebben.
Oja, ik neem dit
en dit
mee dus we hoeven niet zo heel erg te sjouwen 
Damn wat heb ik er zin in......
Wowly
Schroom niet je sub mee te nemen met al dit geweld. De Tumult van Bart_M schoffelt toch iedereen eronder. Het is gewoon héél erg interessant om te zien hoe de verschillende concepten zich verhouden en hoe ze hun eoigen klanksignatuur hebben. Mijn ZiZoKlo is bijvoorbeeld heel erg terughouden, relaxed en easy, maar met mooie bassen op lage volume's. Die van Bart is simpelweg adembenemend qua druk en attack. Dus, iedereen zijn sub meenemen!!! Geef ff door wat je meeneemt en dan kan ik it er op de eerste pagina bijzetten.
BTW, wordt wel een hele gave sessie trouwens. Ik denk dat velen er naar zullen uitkijken. Ze ker mensen die vaker op het HTForum zitten zouden dit geloof ik wel mee willen maken... Zou er zelfs wel een SVS langs willen zetten, omdat die zo'n super-eigenschappen zouden hebben.
Oja, ik neem dit
en dit Damn wat heb ik er zin in......
Wowly
