Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Bericht door Bertje »

Als ik tijd kan vinden kom ik ook eens langs, even wat gezichten bij de namen zoeken... :wink:
Rob.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

http://img521.imageshack.us/my.php?image=verj204um2.jpg

Mijn stress is vandaag in een keer verdwenen.
Hier durf ik wel mee voor de dag te komen.

Maar inderdaad,langskomen om lekker te luisteren is natuurlijk helemaal super.Geen kans op transportschade e.d.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Nee hoor. Ik ben ook totaal zonder stress.
Heb van de week een vervoer-standaard gemaakt voor Thesis en werkt goed. Gelukkig is Thesis niet zo zwaar als Isis en een stuk kleiner dus dat vervoer is geen probleem. En in Breda...ook geen plobleem. We zien wel hoe en wat. Heb er wel zin in. Eens kijken wat er voor moois staat.
Komt er nog pers jan?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ondertussen ben ik ook alle stress kwijt. Straks nog even snel een paar speakerstands in elkaar steken. (Mr T.) Dan heb ik alles voor de 26ste.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

laatste mop al gehoord?
was weekje mis en stond aan beemdentil gageldonksepad voor een gesloten deur
dus 250km voor niks-allee wel mooi tripje gehad
btw is dat niet nummer 3 want heb de 5 ,niet gevonden
maar niet getreurd-de weg is al goed verkent
groetjes
audioot
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hahahahaha!! beter een weekje te vroeg dan een weekje te laat. Iedereen opgelet, het is op een ZATERDAG 26 MEI (vooral dat zaterdag is vaak lastig, omdat velen er vanuit gaan dat het op een zondag word gehouden, he Bart :lol: )

Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!! ik weet van de andere 2 dagen dat het buitengewoon gezellig was. Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby. Daarbij, het luisteren was altijd de kers op de taart geweest voor mij, en laat dat nou het hoofddeel zijn van deze dag :P

Wowly
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Wowly schreef:
Hahahahaha!! beter een weekje te vroeg dan een weekje te laat. Iedereen opgelet, het is op een ZATERDAG 26 MEI (vooral dat zaterdag is vaak lastig, omdat velen er vanuit gaan dat het op een zondag word gehouden, he Bart :lol: )

Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!! ik weet van de andere 2 dagen dat het buitengewoon gezellig was. Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby. Daarbij, het luisteren was altijd de kers op de taart geweest voor mij, en laat dat nou het hoofddeel zijn van deze dag :P

Wowly
Ja, het DIY-en loopt op een laag pitje bij mij de laatste tijd, maar de luisterdagen in Breda daar kijk ik toch elke keer naar uit. :)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

net het seriefilter aangesloten,deze gaat zeker ook mee zaterdag.
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Bericht door Maurice01 »

Bertje schreef:
Als ik tijd kan vinden kom ik ook eens langs, even wat gezichten bij de namen zoeken... :wink:
Rob.

Wou je car poolen Rob ?

Je komt langs Nieuwegein namelijk
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

ik heb hier in gent nog een zelfbouwvriend die(nog)geen forumlid is
mag die ook meekomen wowly? :cry:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Natuurlijk!! iedereen is welkom. Check even de 1e pagina, daar staan alle gegevens waaronder ook dat JUIST newbie's mee moeten komen!! Ik heb een 4e ruimte afgehuurd dus er zal aardig wat plaats wezen. Deze keer dus geen groepen gemaakt dus het zou hoogstens bij een populair thema/luisterruimte druk kunnen worden.

Wowly
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ik zit zo even rond te kijken,maar heb de indruk dat we bronnen te kort gaan komen.
tino kan eventueel nog wel een meridian 206(oudje) meenemen.

hoe zit `t met de verlengsnoeren?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik neem twee bouw-verlengsnoeren mee (ultra high end off-course, oudgediende zullen ze zeker herkennen van de andere luisterdagen) en mijn eigen verdeeldoos.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

en de bronnen?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

op de eerste pagina staat wat iedereen meeneemt, ik neetm de UltraTjoeb mee (cd 400 met Buizenuitgnag en meer mods)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

dre schreef:
ik zit zo even rond te kijken,maar heb de indruk dat we bronnen te kort gaan komen.
tino kan eventueel nog wel een meridian 206(oudje) meenemen.

hoe zit `t met de verlengsnoeren?
Ik neem zowieso 2 CD-spelers mee.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Als het nodig is wil ik ook wel versterker en Cd speler meenemen.
Laat maar weten,geen probleem.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

audioot schreef:
laatste mop al gehoord?
was weekje mis en stond aan beemdentil gageldonksepad voor een gesloten deur
sjonge, je doet ons Belgen weer alle eer aan!
Wowly schreef:
Ik zie met vreugde dat iedereen er een gezonde portie zin in krijgt, en dat doet me deugd!!
Eindelijk mensen die me begrepen wat ik nou zo leuk vind aan die hobby.
Wowly
bij die uitspraak sluit ik mij volledig aan, Jan.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

jan,ik ben zeer benieuwd hoe de nieuwe opzet gaat werken.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Zit net nog even na te denken.......
Ik kom zaterdag met gezelschap en laat die nu net `n bus hebben.
Zou dus ,als daar interesse in is,ook m`n subwoofer mee kunnen nemen.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

CarloPJB schreef:
Zit net nog even na te denken.......
Ik kom zaterdag met gezelschap en laat die nu net `n bus hebben.
Zou dus ,als daar interesse in is,ook m`n subwoofer mee kunnen nemen.
Er is een subwoofer-sessie. Dus waarom niet?
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

rho schreef:
CarloPJB schreef:
Zit net nog even na te denken.......
Ik kom zaterdag met gezelschap en laat die nu net `n bus hebben.
Zou dus ,als daar interesse in is,ook m`n subwoofer mee kunnen nemen.
Er is een subwoofer-sessie. Dus waarom niet?
Dan hoop ik wel dat de subwoofer-sessie op de begane grond is :roll:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Zoals jullie op de eerste pagina (zucht, ik blijf het zeggen :lol: ) kunnen zien wordt de sub-sessie gehouden op de begane grond in de grote ruimte (ruimte3). Daar komen nogal wat geweldenaars te staan, inclusief nu dus de sub van CarloJPB.

Schroom niet je sub mee te nemen met al dit geweld. De Tumult van Bart_M schoffelt toch iedereen eronder. Het is gewoon héél erg interessant om te zien hoe de verschillende concepten zich verhouden en hoe ze hun eoigen klanksignatuur hebben. Mijn ZiZoKlo is bijvoorbeeld heel erg terughouden, relaxed en easy, maar met mooie bassen op lage volume's. Die van Bart is simpelweg adembenemend qua druk en attack. Dus, iedereen zijn sub meenemen!!! Geef ff door wat je meeneemt en dan kan ik it er op de eerste pagina bijzetten.

BTW, wordt wel een hele gave sessie trouwens. Ik denk dat velen er naar zullen uitkijken. Ze ker mensen die vaker op het HTForum zitten zouden dit geloof ik wel mee willen maken... Zou er zelfs wel een SVS langs willen zetten, omdat die zo'n super-eigenschappen zouden hebben.

Oja, ik neem dit
Afbeelding en dit Afbeelding mee dus we hoeven niet zo heel erg te sjouwen 8)

Damn wat heb ik er zin in......

Wowly
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Das handig van die karretjes!
Hier dan ff `n opsomming van wat ik meeneem:
Akai versterker,Akai cd speler(en 2 die wat aandacht nodig hebben :wink: )Seas monitors,Seas sub en dan neem ik ook m`n Hypex DS 4.0 maar mee.
jurriaan
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 02 feb 2007, 12:07

Bericht door jurriaan »

Mijn Stick's gaan mee, alhoewel ze qua afwerking niet af zijn.
Onlangs hebben we een huis in Utrecht gekocht en de afwikkeling van de koop vergt een hoop tijd.
(de verhuizing is begin augustus)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”