Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » di 09 nov 2021, 10:47
Ja die strip komt heel mooi uit de verf
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » di 09 nov 2021, 20:11
Zeker!
Het maakt het gewoon af en staat ook erg degelijk.
Zeer fraai om hout te combineren met metaal.
De combinatie / contrast hier is super!
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » di 09 nov 2021, 20:13
Proefstukje met 2 laagjes Glitsa, wat mij betreft geslaagd
1e laklaag op de sokkels.
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » di 09 nov 2021, 20:14
Dat ziet er netjes uit! Kan ik ook nog eens doen op mijn Crystal-6 BR's. Hoe heb je het mdf geschuurd voor het aanbrengen van de glista?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » di 09 nov 2021, 20:21
Kopse kanten eerst flink met korrel 120, daarna alles met 3M superfine schuurpad's, en voor het lakken alles eerst nog ontvet met Alabastine MDF reiniger doekjes.
hardbats schreef: ↑ di 09 nov 2021, 20:14
Dat ziet er netjes uit! Kan ik ook nog eens doen op mijn Crystal-6 BR's. Hoe heb je het mdf geschuurd voor het aanbrengen van de glista?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » di 09 nov 2021, 20:29
Zeker niet verkeerd, maar of ik alles net zo strak krijg als dat ene plankje valt nog te bezien natuurlijk maar ik heb goede hoop
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » di 09 nov 2021, 22:38
Dat gaat prima zo.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 10 nov 2021, 18:14
SSassen schreef: ↑ ma 08 nov 2021, 18:25
Heren, ik ga nog maar een keer het evangelie verkondigen: Skylt
Niemand?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » wo 10 nov 2021, 18:25
Ik niet iig
dre schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 18:14
SSassen schreef: ↑ ma 08 nov 2021, 18:25
Heren, ik ga nog maar een keer het evangelie verkondigen: Skylt
Niemand?
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 10 nov 2021, 18:29
dre schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 18:14
SSassen schreef: ↑ ma 08 nov 2021, 18:25
Heren, ik ga nog maar een keer het evangelie verkondigen: Skylt
Niemand?
Nee, ze zijn eigenwijs.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 10 nov 2021, 18:30
Het is wel heel mooi spul inderdaad.
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » wo 10 nov 2021, 18:41
SSassen schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 18:29
dre schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 18:14
SSassen schreef: ↑ ma 08 nov 2021, 18:25
Heren, ik ga nog maar een keer het evangelie verkondigen: Skylt
Niemand?
Nee, ze zijn eigenwijs.
ralph
Berichten: 205 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 23:10
Locatie: Gouda
Bericht
door ralph » wo 10 nov 2021, 23:02
Skylt, geniaal spul. Supermat. Alles al op meubels gesmeerd, glitsa, osmo, skylt is echt mooist om mee te werkeb. Maarrrr minder bekend, en wat de boer niet….
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 10 nov 2021, 23:06
Jongens, ik krijg het er warm van, er zijn toch mensen die duidelijk het licht hebben gezien, medestanders, gelovigen, die samen met mij in harmonie het Skylt evangelie verkondigen, amen!
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 10 nov 2021, 23:21
Je moet dan wel van mat zwart houden. Veel licht zul je er niet mee zien.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 10 nov 2021, 23:39
Pjotr schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 23:21
Je moet dan wel van mat zwart houden. Veel licht zul je er niet mee zien.
Ongelovige!
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » do 11 nov 2021, 10:31
SSassen schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 23:39
Pjotr schreef: ↑ wo 10 nov 2021, 23:21
Je moet dan wel van mat zwart houden. Veel licht zul je er niet mee zien.
Ongelovige!
Ervaringsdeskundige
Het is prima spul hoor daar niet van, maar je moet het gewoon niet
overal op willen smeren.
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 11 nov 2021, 10:43
Punt voor mij was de benodigde harder, nu is het blikje open, lakken, blikje dicht
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 11 nov 2021, 10:48
holco schreef: ↑ do 11 nov 2021, 10:43
Punt voor mij was de benodigde harder, nu is het blikje open, lakken, blikje dicht
Lui hok!
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 11 nov 2021, 12:08
Als het om lakken gaat zeker, is totaal niet mijn ding
SSassen schreef: ↑ do 11 nov 2021, 10:48
holco schreef: ↑ do 11 nov 2021, 10:43
Punt voor mij was de benodigde harder, nu is het blikje open, lakken, blikje dicht
Lui hok!
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » do 11 nov 2021, 15:16
Ach, heb niet de indruk dat het Glitsa geloof nu veel anders brengt dan de Skylt evangelie
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » do 11 nov 2021, 15:36
Krijgen we dan ook Goede Glitsa, en 2e Skylt dag vrij?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 11 nov 2021, 15:57
Zolang ze zondagochtend niet aan de deur komen vind ik alles prima.
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 13 nov 2021, 21:36
Spoeltjes binnen van Daudio, zal ff puzzelen worden