Maar even in de schuur kijken of ik wat aan afscherming kan vinden
Als ik de 1uF ingangscondensator aanraak met een vinger dan gaat er al heel wat los aan storingen.
Moderator: Beheerdersteam
democles schreef:Bedankt Bert,
Maar weet nog niet wat ik ga proberen.
Mijn Elvis interpretatie met dit ding was niet echt overtuigend.............![]()
Vergt veel oefening zij mijn vrouw.![]()
Vond nog wat andere schakelingen,misschien beter.
Vertel.Ik zou het persoonlijk iets simpeler uitvoeren, THAT1510 is een prima IC, maar lijkt mij wat overdreven in deze situatie.
https://sound-au.com/articles/balanced-2.htmdemocles schreef:Vertel.Ik zou het persoonlijk iets simpeler uitvoeren, THAT1510 is een prima IC, maar lijkt mij wat overdreven in deze situatie.
Wat voor effecten wil je trouwens gaan toepassen?democles schreef:Bedankt jongens en ook Anne voor het aanpassen!
Zal het even bestuderen
Welke opamps heb je in het bakje?democles schreef:Ja Bert de DOORS doe ik ook![]()
Iets van ,,This is the end, my only friend ,,
Zit een beetje vast met een mic is laag ohmig en een gitaar element is hoog ohmig,
er wringt dan ergens wat als er gitaar bakjes tussen gezet worden
Die opamp,s moeten ook wat eenvoudiger kunnen,de dingen in het schema moet ik anders bij de groten bestellen met de nodige verzendkosten.
Ben benieuwd hoe dat klinken gaatdemocles schreef:Ja Bert de DOORS doe ik ook![]()
Iets van ,,This is the end, my only friend ,,
Zit een beetje vast met een mic is laag ohmig en een gitaar element is hoog ohmig,
er wringt dan ergens wat als er gitaar bakjes tussen gezet worden
Die opamp,s moeten ook wat eenvoudiger kunnen,de dingen in het schema moet ik anders bij de groten bestellen met de nodige verzendkosten.
Wil je de input ook geschikt voor gitaar?democles schreef:Zit een beetje vast met een mic is laag ohmig en een gitaar element is hoog ohmig,
er wringt dan ergens wat als er gitaar bakjes tussen gezet worden![]()
Als dat gitaarelement erg hoogimpedant is, is de optimale ruisaanpassing ook heel anders dan bij een microfoon van een paar honderd ohm. Maar goed, niet van toepassing want er komt alleen een microfoon aan.One World Concepts schreef:Wil je de input ook geschikt voor gitaar?
Of heb je het nu puur over de FX loop?
In het eerste geval maakt het ook niet gigantisch veel uit, kwestie van ingangsimpedantie schakelbaar maken.
Klopt, vandaar dat ik het vroegMarcelvdG schreef:Als dat gitaarelement erg hoogimpedant is, is de optimale ruisaanpassing ook heel anders dan bij een microfoon van een paar honderd ohm. Maar goed, niet van toepassing want er komt alleen een microfoon aan.One World Concepts schreef:Wil je de input ook geschikt voor gitaar?
Of heb je het nu puur over de FX loop?
In het eerste geval maakt het ook niet gigantisch veel uit, kwestie van ingangsimpedantie schakelbaar maken.