Wat niet is, kan nog komen.Pjotr schreef:Mwah, die ringen worden vooralsnog niet door marketing aangedreven.
Kwestie van een goed en pakkend verhaal erbij bedenken. is met de kurkjes tenslotte ook gelukt.
Moderator: Beheerdersteam
Wat niet is, kan nog komen.Pjotr schreef:Mwah, die ringen worden vooralsnog niet door marketing aangedreven.
Kan nog beter hoor, schepje erop doenmarkbakk schreef:En ik dacht dat wij af en toe konden zwetsen zeg...
Heb je nog geen ongemakken genoeg?ds23man schreef:Nou verbeterd de plaatsing in de diepte behoorlijk met een neusring Peter.
Die andere ringen wel dan ?Pjotr schreef:Het zal best helpen geluid te maken Anne, maar met audio heeft dat toch niets meer te maken?
Was een makkelijk inkoppertje hèAh!buis schreef:Die andere ringen wel dan ?Pjotr schreef:Het zal best helpen geluid te maken Anne, maar met audio heeft dat toch niets meer te maken?![]()
Anne
Oppassen voor inductie, krijg je een warme neus.Ah!buis schreef:Kan nog beter hoor, schepje erop doenmarkbakk schreef:En ik dacht dat wij af en toe konden zwetsen zeg...ring.jpg Anne
Nah, ik vind dit eerlijk gezegd een stuk toepasselijker...ds23man schreef:
Ik zie deze discussie voor het eerst, geloof ik. Wat coillon is weet ik niet, koilos is gewoon Grieks en betekent hol, niet massief.Walt schreef:Hallo Leon,
Dat sluit aan bij de waarschuwingen van Van der Heide, Berret en Dhr. Gehakt.
Heb jij ontdekt hoe de geheime behandelingen van bijv. de koolstof werken?
Gr. Walter
Nee joh, dit is de NOS, die is gewoon elders achter een buro gekropen met behoud van salaris etc. de NOS draait immers toch volledig op belastinggeld.ds23man schreef:Je bedoelt dat er gewoon een ontslagprocedure is ingezet...