GU-50 Monoblokken
Moderator: Beheerdersteam
Re: GU-50 Monoblokken
Kan natuurlijk ook.
Andere methode is om met je bovenfrees het gat te verzinken zo dat je moer weer om de schakelaar past.
Andere methode is om met je bovenfrees het gat te verzinken zo dat je moer weer om de schakelaar past.
-
erikdebest
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
- Locatie: Zwitserland
Re: GU-50 Monoblokken
Hi Democles,
een hulpmiddel om loodrechte gaten te boren zonder kolomboormachine? Dat lijkt me wel wat! waar heb je dat "ding" vandaan? (want ik ken t niet)
Groet! Erik
een hulpmiddel om loodrechte gaten te boren zonder kolomboormachine? Dat lijkt me wel wat! waar heb je dat "ding" vandaan? (want ik ken t niet)
Groet! Erik
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GU-50 Monoblokken
Ik heet dan wel geen Democles, maar het ding wordt ook wel onder de naam Deuvelmal verkocht, bv hier± http://www.rotopino.nl/deuvelmal-wolfcr ... 0000,42046
Re: GU-50 Monoblokken
Deuvelmal ligt bij Hornbach op de plank.
En er is ook een youtube instructie filmpje.
En er is ook een youtube instructie filmpje.
-
erikdebest
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
- Locatie: Zwitserland
Re: GU-50 Monoblokken
Trafo,s,,,,Trafo,s,,,O Ja,die moeten er ook nog op
Dan maar even meten en boren.....
De voedingstrafo wordt bevestigd met een M6 boutje aan de bovenplaat en het ondergelegen subframe .
De bout houd dus tevens het subframe op zijn plek,scheelt weer gaten in de bovenplaat
Twee gaten geboord voor de doorvoeren en een extra gat voor de ,,koeling,, convectie (luchtstroom) uit de kast.
Nu de uitgangs- trafo nog.
Dan maar even meten en boren.....
De voedingstrafo wordt bevestigd met een M6 boutje aan de bovenplaat en het ondergelegen subframe .
De bout houd dus tevens het subframe op zijn plek,scheelt weer gaten in de bovenplaat
Twee gaten geboord voor de doorvoeren en een extra gat voor de ,,koeling,, convectie (luchtstroom) uit de kast.
Nu de uitgangs- trafo nog.
Laatst gewijzigd door democles op vr 23 dec 2016, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GU-50 Monoblokken
democles schreef:Twee gaten geboord voor de doorvoeren en een extra gat voor de ,,koeling,, confectie (luchtstroom) uit de kast.
Re: GU-50 Monoblokken
Ja,,,k.t,, convectie met een V dus en geen F
slip off the pen,,...............
Even veranderd....
http://www.encyclo.nl/begrip/Convectie
slip off the pen,,...............
Even veranderd....
http://www.encyclo.nl/begrip/Convectie
Re: GU-50 Monoblokken
Dan is de uitgangstrafo aan de beurt.
Hier ook enkele extra gaten voor de convectie uit de kast..........
Hier ook enkele extra gaten voor de convectie uit de kast..........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: GU-50 Monoblokken
En waar moet ie convectie straks heen als er een dekseltje op zit? Maar in ieder geval krijgt de trafo het niet koud.

Re: GU-50 Monoblokken
Komen nog roosters in de deksels,ben ik nu mee bezig
De siliconenkit was op, dus eerst een rondje Action gedaan,tussen de kerstdrukte door............
De siliconenkit was op, dus eerst een rondje Action gedaan,tussen de kerstdrukte door............
Re: GU-50 Monoblokken
Het eerste rooster is klaar,5 gaten geponst en het rooster er op geplakt.
Nachtje drogen met wat gewicht er op.
Nachtje drogen met wat gewicht er op.
Re: GU-50 Monoblokken
En daar waar het heet wordt ,ook een rooster geplaatst............ 
Re: GU-50 Monoblokken
Even tijdelijk,het wachten was op goed weer voor het spuitwerk,na de Classic Bill gaat dit opnieuw opgepakt worden.
Re: GU-50 Monoblokken
Ik weet wel hoe ze klinken,ze zitten ook in mijn andere GU-50 bak.
En van deze had ik al getest in een testopstelling. https://www.youtube.com/watch?v=4W8TZaR ... e=youtu.be
En van deze had ik al getest in een testopstelling. https://www.youtube.com/watch?v=4W8TZaR ... e=youtu.be
Re: GU-50 Monoblokken
Was ook weer begonnen met de tweede doos.
Tussen de speelkwartiertjes door, van onze nieuwe aanwinst...............
-Nee,dit is geen luxe krabpaal.
-Nee, die plant is niet om op te eten.
-Piesen doe je in de bak.
-Oke,bloempot minder.
-Kabels zijn niet om op te eten.
etc.etc.etc...........
Tussen de speelkwartiertjes door, van onze nieuwe aanwinst...............
-Nee,dit is geen luxe krabpaal.
-Nee, die plant is niet om op te eten.
-Piesen doe je in de bak.
-Oke,bloempot minder.
-Kabels zijn niet om op te eten.
etc.etc.etc...........
Re: GU-50 Monoblokken
Dat je er zo lang meegewacht hebt met bouwen van de 2de helft snap ik, had er ook moeite mee om de 2de te bouwen
Maar fijn te zien dat er weer een buizenbak gebouwd wordt

Maar fijn te zien dat er weer een buizenbak gebouwd wordt
