Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Da's inderdaad een hele nette prijs.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Nu kom ik op de rommelmarkt wel vaak mooie koperen
bloempotten tegen. is dat interessant als trafokap, of
werkt dat niet?
bloempotten tegen. is dat interessant als trafokap, of
werkt dat niet?
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Iedere pot die je mooi vindt, is goed. Trafokap is alleen voor het uiterlijk....
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Oke, ik dacht iets met straling ...
duidelijk gevalletje klok versus klepel?
duidelijk gevalletje klok versus klepel?
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
Niet nodig. Zo velen hebben hun dikke ringkerntrafo vlak naast hun elektronica in een kast zitten.
-
Gideon1990
- Berichten: 95
- Lid geworden op: wo 19 aug 2015, 13:46
Re: Het algemene transformator & co praat/discussie topic
http://www.tme.eu/nl/details/tst150w_2x ... tst160012/
Ik ga deze ook maar eens bestellen. Heb al 2 mooie koelblokken uit wat afgedankte (onbruikbare) voedingen kunnen trekken om te kunnen testen. Misschien maak ik er zelfs een kast van maar ik kan op mn appartementje eigenlijk geen metaal bewerking doen dus waarschijnlijk bestel ik uiteindelijk toch maar een kant en klare kast
Ik ga deze ook maar eens bestellen. Heb al 2 mooie koelblokken uit wat afgedankte (onbruikbare) voedingen kunnen trekken om te kunnen testen. Misschien maak ik er zelfs een kast van maar ik kan op mn appartementje eigenlijk geen metaal bewerking doen dus waarschijnlijk bestel ik uiteindelijk toch maar een kant en klare kast
