Voelde 't al aankomen
Ah!buis schreef:De problemen zijn, met die verschillende spanningen, wel naar de voeding verschoven zo![]()
Zie net ook nog dit,
Tja, je zit hier wel met een UGT in de lus, wil nogal lastig zijn.SSassen schreef:Even voor mijn begrip, in een transistorversterker is teveel versterking geen punt, omdat je d'r toch een tegenkoppellus omheen legt, teveel versterking (open loop gain) wordt dan ingewisseld tegen bandbreedte, oftewel het -3dB punt ligt hoger in frequentie en dus is er in de bandbreedte gebruikt voor audio meer loop gain voorhanden en dus is de vervorming lager. Ik ga er gemakshalve vanuit dat voor een buizenversterker hetzelfde geldt, immers de rekenmethoden voor open en closed loop gain e.d. zijn hetzelfde.
Anne
