Pagina 9 van 13

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: wo 07 feb 2018, 12:11
door m_cruiser
LP476.jpg
The Ugly krijgt een ugly MDF kastje van 12 EUR, gelasercut op Fablab... was een test van makeabox
Buzz11 wordt lekker warm rondom 50 graden
Meer info
LP478.jpg
LP483.jpg
LP482.jpg
LP481.jpg
LP480.jpg
LP479.jpg
LP479.jpg (287 Bytes) 1772 keer bekeken
LP477.jpg
LP484.jpg

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 09 feb 2018, 15:11
door richard
Wat een leuke behuizing. Zou het ook goed doen voor een commercieel ontworpen versterker.

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 09 feb 2018, 15:14
door Pjotr
Zou je denken? Doet wel een beetje denken aan Oost Berlijn, jaren '70. Nogal Retro, dat wel :mrgreen: Zou ik hem toch wit - rood/zwart geblokt maken.

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 09 feb 2018, 15:17
door Shadow
Skandal! im sperrbezirk! :rofl:

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 09 feb 2018, 15:24
door richard
Pjotr schreef:
Zou je denken? Doet wel een beetje denken aan Oost Berlijn, jaren '70. Nogal Retro, dat wel :mrgreen:
Dat is juist in de mode; een industrieel uiterlijk.

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: zo 09 sep 2018, 15:22
door motoindo
3 weg scheidingsfilter inclusief MFB correctie lus, aan te sluiten op eindversterking naar keuze zoals bijvoorbeeld deze goedkope chinese klasse D modulen van nog geen tientje.
grownup.warnex.2.jpg

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 18:24
door diymartin
Van een plankje :D
[img]https://www.mupload.nl/img/17sey63c8tsiz.jpg[/img]
[img]https://www.mupload.nl/img/17sey63c8tsiz.jpg[/img]

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 18:25
door diymartin
Na wat passen en meten :wink:
[img]https://www.mupload.nl/img/mylv0j.jpeg[/img]
[img]https://www.mupload.nl/img/mylv0j.jpeg[/img]

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 18:26
door diymartin
Een mooi overzicht van de buisjes :P
[img]https://www.mupload.nl/img/db8vvknlbh.jpeg[/img]
[img]https://www.mupload.nl/img/db8vvknlbh.jpeg[/img]

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 19:18
door Pjotr
Mooi geworden hoor :rock: Grappig die buisvoeten met een lekbakje :mrgreen: Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt?

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 19:54
door ray5150
Zo hee, dat is een knap stukje werk geweest.
Ben benieuwd hoe de binnenkant eruitziet. :kwijl:

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 20:50
door diymartin
[img]https://www.mupload.nl/img/nof8t6pff5k.jpeg[/img]
[img]https://www.mupload.nl/img/nof8t6pff5k.jpeg[/img]

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 20:57
door diymartin
Nog een plaatje van het spul inbedrijf :D

[img]https://www.mupload.nl/img/0t3nvfj.jpeg[/img]
[img]https://www.mupload.nl/img/0t3nvfj.jpeg[/img]

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 21:41
door ray5150
=D> =D> =D>

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:06
door VintageHarry
Mooi gezicht zo, compliment! 8)

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:22
door democles
Mooie opzet met veel Bartola® en Coleman printjes :kwijl:

Ophanging alu profiel en zelfs trillingsdempers op de koelplaten? :o

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:45
door audiomanics
Ik vind 'm leuk... eindelijk weer eens een toonbare buizenversterker...
Kees

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:49
door Pjotr
En draadloos! :shock: Ook weer eens wat anders :lol:

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:51
door diymartin
ik wilde de koelplaten elektrisch isoleren van de behuizing , de mica plaatjes zullen voldoende moeten zijn maar alles voor veiligheid.
er staat toch 250vdc op

De rubberen dempers had ik nog in mijn voorraad

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:55
door diymartin
Die wifi van tegenwoordig !

Heb gek genoeg geen foto gemaakt van de volledig afgebouwde versie , als hij weer eens open gaat dan maak ik een foto !

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 22:58
door Pjotr
Hmmm, zou die profielen eerder goed aarden aan massa en van die ceramische isolatieplaatjes gebruiken (met pasta). Kosten niet zo veel en te koop bij Mouser: https://nl.mouser.com/ProductDetail/Aav ... msIWa4k%3d Werkt aanzienlijk makkelijker dan dat mica spul.

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: vr 30 nov 2018, 23:37
door Thomox
Super strak gemaakt Martin! Een genot om naar dit soort zelfbouw projecten te kijken :)!

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: za 01 dec 2018, 0:10
door hannesie
De foto's die nu op mupload staan dan nu op dit forum zetten zou ook leuk zijn.
https://www.mupload.nl/img/0t3nvfj.jpeg

Dus niet die, maar deze constructie maar die de zaak integreert.
0t3nvfj[1].jpeg
Maakt het net even beter/lekkerder. :mrgreen:

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: za 01 dec 2018, 10:38
door Wowly
aaaaaa mooi!!! mooi gedaan!

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Geplaatst: za 01 dec 2018, 12:37
door motoindo
Petje af, kan zo voor 40K in het schap. Wat een beauty.