wellicht dat we iets kunnen in of na de zomer :)alles lijkt de goede kant op te gaan zo ver
discussietopic luisterdagen....
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: discussietopic luisterdagen....
jammer heb echt wel weer zin in een leuke luisterdag. mocht ik iets kunnen betekenen daarin dan hoor ik het graag. 
wellicht dat we iets kunnen in of na de zomer :)alles lijkt de goede kant op te gaan zo ver
wellicht dat we iets kunnen in of na de zomer :)alles lijkt de goede kant op te gaan zo ver
Re: discussietopic luisterdagen....
Ja ik hoop ook weer met Daudio op de Dutch Audio Event in Veldhoven te kunnen staan 30/31 oktober en dat ze het commercieel voor elkaar krijgen met voldoende deelnemers. Ben benieuwd of dat wel gaat met de 1,5 meter regel. Wellicht hoeft die 1,5 meter tegen die tijd niet meer in combinatie met de CoronaCheck app.
Re: discussietopic luisterdagen....
Die 1.5M is nu al van de baan als je maar toegang kaarten verkoopt en de mensen getest, geprikt of ziek geweest zijn.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
lijkt me ook niet iets wat we moeten willen. gewoon even wachten wat de zomer brengt en dan gewoon zonder beperkingen
Re: discussietopic luisterdagen....
Lijkt mij ook even de ontwikkelingen afwachten to na de zomer. Je kunt gewoonweg geen afstand houden met een ZBA dag. Je moet soms iemand echt uit een versterker of speaker trekken 
Re: discussietopic luisterdagen....
Dan hebben we ook nog even de tijd om het project op tijd af te hebben. Dat zei ik bij de vorige ZBA dagen ook altijd, maar dat er iemand luistert ho maar.
Re: discussietopic luisterdagen....
Dat Covid gedoe gaat toch ook weer niet zóóóó lang duren hoop ik?John P schreef:Dan hebben we ook nog even de tijd om het project op tijd af te hebben. Dat zei ik bij de vorige ZBA dagen ook altijd, maar dat er iemand luistert ho maar.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: discussietopic luisterdagen....
Haal die smiley maar weg, de eerste berichten over hervaccinatie duiken al op. Over tien jaar zien we er allemaal uit als een speldenkussen…
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
ja, dan heb ik die KT88 wel eens af denk ik (hoop ikLeeuwarden schreef:..... Over tien jaar…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
ja ja. ik haal de onderdelen minstens 1 keer per jaar uit de doos
Re: discussietopic luisterdagen....
Ja hoort dat. Je hebt dat spul om van te genieten. Gebruiken is maar bijzaak 
Re: discussietopic luisterdagen....
Eens. Al zullen de meesten van onze doelgroep de prikjes al wel hebben gehad, en degenen die dat niet willen hun eigen verantwoording hebben, lijkt het me het handhaven van de 1,5 meter regel de grootste belemmering.Henkjan schreef:lijkt me ook niet iets wat we moeten willen. gewoon even wachten wat de zomer brengt en dan gewoon zonder beperkingen
Vragen naar een vaccinatiebewijs of negatieve coronatest voor toegang lijkt me niet iets wat je als organisatie zou moeten willen.
Re: discussietopic luisterdagen....
Vwb Breda, het moet echt helemaal koosjer zijn om bij elkaar te zijn. Er zijn een aantal leden met beperkte weerstand die er ook bij willen zijn , en zonder hun wil ik nix organiseren. Of voor iedereen, of dan maar wat langer wachten. Tenminste, zo sta ik erin tenminste
Ik verwacht echter dat in october alles wel weer mogelijk zal zijn (zelfs al wat eerder), dus.... wat in het vat zit verzuurt niet!
Ik verwacht echter dat in october alles wel weer mogelijk zal zijn (zelfs al wat eerder), dus.... wat in het vat zit verzuurt niet!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
helemaal mee eens Jan, gewoon pas organiseren als t echt weer voor iedereen kan
als je t vergelijkt met de doorlooptijd van t gemiddelde project hier dan is t helemaal niet lang geweest
als je t vergelijkt met de doorlooptijd van t gemiddelde project hier dan is t helemaal niet lang geweest
Re: discussietopic luisterdagen....
De jouwe of die van HJ? Kuch kuchShadow schreef:KT88 kuch
Re: discussietopic luisterdagen....
Ja begint hier ook op te lijkenHenkjan schreef:ja ja. ik haal de onderdelen minstens 1 keer per jaar uit de doos
Wel met KTbuizen maar op papier
Kan gewoon ff niet de wil op brengen daar een paar daagjes met de soldeerbout bezig te zijn
Dan is het klaar , maar Opa heeft geen zin En tegen je zin ga je geen hobby doen
Morgen ook weer een smoes Lege koelkast Dus boodschappen en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Zaterdag de Sprint race
Zondag de Race Dus de eerste 3 dagen een goeie smoes HJ
Re: discussietopic luisterdagen....
Als opa Smiddags de kwalificatie wilt gaan kijken mist opa de kwalificatie die savonds tussen 19:00 en 20:00 wordt geredenOpaBert schreef:en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Re: discussietopic luisterdagen....
Ohh is dat zo Kijk ik toch vanavond ookhardbats schreef:Als opa Smiddags de kwalificatie wilt gaan kijken mist opa de kwalificatie die savonds tussen 19:00 en 20:00 wordt geredenOpaBert schreef:en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Ik heb weer Ziggo Sport
Dankzij ongeveer 6 uur bellen met Caiway en koning en hartman vermoed ik
Re: discussietopic luisterdagen....
ik kijk al uit naar een nieuwe luisterdag wanneer het weer kan
gezellig !!
Re: discussietopic luisterdagen....
Jammer mis het wel zo middag even met je vrienden kletsen 
