Is niet meer goedgekomen inderdaad. De AMTs konden er niet uit door de bekabeling die niet stekkerbaar zijn. De algehele spuitkwaliteit was om te huilen. Ik had geen enkel vertrouwen meer in die autospuiter. Heb het zo gelaten, maar ik wil ze nog eens herbouwen en dan moet het goedkomen
Daudio C1kit "net even anders"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Haha, ik zie mijn belabberde afwerking langskomen
Is niet meer goedgekomen inderdaad. De AMTs konden er niet uit door de bekabeling die niet stekkerbaar zijn. De algehele spuitkwaliteit was om te huilen. Ik had geen enkel vertrouwen meer in die autospuiter. Heb het zo gelaten, maar ik wil ze nog eens herbouwen en dan moet het goedkomen
Is niet meer goedgekomen inderdaad. De AMTs konden er niet uit door de bekabeling die niet stekkerbaar zijn. De algehele spuitkwaliteit was om te huilen. Ik had geen enkel vertrouwen meer in die autospuiter. Heb het zo gelaten, maar ik wil ze nog eens herbouwen en dan moet het goedkomen
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Das dan wel ruk man!!
Maar hopen dan dat het met de 2e versie beter gaat uitpakken.
Maar hopen dan dat het met de 2e versie beter gaat uitpakken.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Rondom de baffle's nog een sponning gefreest zodat eerdaags de rvs strip mooi strak vast gekit kan worden.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
De Baffle's worden uiteindelijk (na het spuiten) met 2X 5 stuks Lamello's op de sokkels gelijmd met dezelfde D3 houtlijm waar de rest ook mee verlijmd is, tevens komt er dan op de randjes rondom nog een dun laagje Bostik MSR-CA SSKF Constructie lijm/kit.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Speakerdoek fronten zijn ook klaar, wel ff passen natuurlijk
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Hoeft eigenlijk helemaal geen verfje meer over als straks het doek er voor zit!
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Bedankt mannen
Strak zwart kleurtje maakt het mi wel af hoor.
Strak zwart kleurtje maakt het mi wel af hoor.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dat ziet er prachtig uit zo.
Denk dat een extra zijdeglas zwart laagje het helemaal af maakt.
Denk dat een extra zijdeglas zwart laagje het helemaal af maakt.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Holco hier het resultaat met Glitsa op de CA-80 Nirvana's.
3 dunne laagjes met de roller.
Je ziet dan mooi de structuur van het zwarte MDF eruit springen, mooi contrast.
Ik zou ook een mooie naamplaat erop maken, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Volgende projecten gaan ze er ook weer op.
Dan wel dunner en zelfklevend.
Kun je makkelijk en goedkoop laten maken bij bijvoorbeeld Grado in Spijkenisse.
Mooi te volgen je project!
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ja leuk toch! Je kan daar als particulier ook makkelijk bestellen en ze hebben een snelle levertijd.
Als je hulp nodig hebt voor het maken van een naamplaat laat maar weten.
In AutoCad gaat het ook perfect, weet niet wat voor programma's jij gebruikt.
Als je hulp nodig hebt voor het maken van een naamplaat laat maar weten.
In AutoCad gaat het ook perfect, weet niet wat voor programma's jij gebruikt.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ziet er goed uit Honda, maar wat is het resultaat met Glitsa op de dikte kanten?
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dit kun je goed zien bij de afgeronde baffelgaten.
Kopse kanten gaan ook prima, tussendoor heel licht en fijn schuren.
Ik had zware kwaliteit MDF en dat is dus nagenoeg door en door dezelfde structuur en dichtheid net zoals de bovenzijde.
Weet niet welke kwaliteit MDF jij gebruikt, wellicht een testje te doen of het bevalt.
Er is ook een kleiner potje te koop volgens mij.
Ik heb hier ook nog een aangebroken staan.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Of deze: https://www.avisprofessional.nl/product/pu-siegel/ Droogt echt streeploos op met zowel kwast als roller. Zowel met Glitsa als deze blijf je natuurlijk wel de structuur van het onderliggend materiaal zien.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ben toevallig net bezig met een blikje Avis Prof., inderdaad mooie verf!
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Als het zo door gaat kan ik eerdaags een verfhandel beginnen 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Heren, ik ga nog maar een keer het evangelie verkondigen: Skylt
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
