Had nog een probleempje,dacht ik.............
Als ik de ingangen kort sluit is er geen brom te horen,alleen een beetje ruis bij volgas.
Knoop ik er dan mijn platenspeler aan,dan is er wel brom.
Voordat ik de aarding anders ga leggen heb ik eerst maar even een andere speler geleend en er aan geknoopt.
En weg is de brom
Dat oude lijk van een speler gaat dus de kliko in
De laatste verandering was de eindcondensatoren (combo K75 pio met teflon bypass) vervangen door grotere 2,2uF Obbligato MKP condensatoren.
De pio,s doen het beter in het mid. en de MKP beter in het laag.
Mijn vriend houd meer van een strakker laag dan een beetje naar voren geschoven mid,vandaar deze wisseling.
En dat was het wel zo,n beetje

Leuk leerzaam uitstapje.