Ermankeert meer aan PeterPjotr schreef:Hoi Bert, Leuk hè elektronica
Nee, dat is echt veel te klein. Ook in dat andere ontwerp! Dat moet beslist 500K zijn: Er staat 400V op! Daarvoor heb je echt een goede nodig. Die voeding van mij kun je ook gewoon op dat printje maken. Er zitten alleen 2 weerstandjes extra bij en de weerstanden hebben andere waarden. Dat moet toch wel lukken?Potmeter 50K is dat goed in jouw ontwerp Peter
De print is bedoeld voor gelijk richting middel 4 diodes en met 300-0 en ik heb 300-0-300 v
De elcos voor de regelaar hebben een te grote steek op de print en ik moet daar over twee sporen op dat eiland komen
De 2 weerstanden over de 10 uF bungelen onder aan de print
Dan heb ik daar dog twee diodes
Elektronica is leuk als je snapt hoe en waarom iets werkt
Als je iedere keer iets repareert en dezelfde dag klapt het weer
Dan is het niet leuk.
Kijk als je je er in plaats van 300 volt 350 wissel opzet moet ik niet mopperen
Komt goed Peter
