Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
Zorg ervoor dat je de juiste prioriteiten stelt, volgend jaar zal er ook wel een breda luisterdag zijn.
Desalniettemin zou het wel heel gaaf zijn als je er was met een demo!
Dat komt volgend jaar wel maar dan in de definitieve vorm.
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door GerardJ »

Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.

GerardJ
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door toetertje »

GerardJ schreef:
Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.

GerardJ

Daar ben ik best wel nieuwsgierig naar.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door hannesie »

GerardJ schreef:
Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.

GerardJ
Ik neem aan dat ik gewoon je een link/verbinding kan geven Gerard.

@ toetertje.
Ik heb mogelijk een 2e Router/Accesspont bij mij, je kunt hem daar eventueel aanhangen, je half fabricaat apparaat. Is gewoon een uPnP server die ik gebruiok voor Gerard, en als je er een Usb stickje aanhangt op je RPI loopt het ook. Ik heb ook wel eens een avond een demo gegeven met een 8 Gb stickje.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 15 mei 2016, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

ik heb anders ook nog wel een accesspoint over
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Kappa7 »

GerardJ schreef:
Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.

GerardJ
Heb hem gehoord in Hengelo, was leuk om de verschillen te horen.
Nico Hettinga
Berichten: 12
Lid geworden op: za 17 jan 2015, 15:47

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Nico Hettinga »

Ik kom ook lijkt me een leuke dag te worden groet Nico Hettinga :lol:
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door floeper »

Mijn rotel ra980bx is verkocht en gaat dus helaas niet mee naar breda, hopelijk kan ik genoeg inspiratie opdoen voor een zelfbouw versterker ;)
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door m_cruiser »

Ik heb van Ward (wdd) vernomen dat we ook afzakken O:)
Dus graag nog 2 oude audio Belgen op de lijst :lol:
Kijken er weer naar uit!
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door wdd »

Die oude audiobelg komt dus met m_cruiser mee (mag dat Luc ?) :dank:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door FR_Aad »

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

FR_Aad schreef:
als ze optraden waren ze met een band. was leuke opener "dat zullen jullie hier wel fijn vinden, betalen voor 2 Belgen en er 4 krijgen" :lol:
Gebruikersavatar
zeinogzo
Berichten: 39
Lid geworden op: do 10 mar 2016, 17:16

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door zeinogzo »

GerardJ schreef:
Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.

GerardJ
Yes please schijnt toch wel iets speciaals te zijn. Heb m niet gehoord alleen over gelezen (o.a. Audio Creative)
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door harryeng »

Ik kom ook!

Nog even zonder systeem, maar daar denk ik nog even over na. De speakers zijn deze keer wat zwaar uitgevallen...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=23864

Tot snel, Harry
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door daniel »

Ik had me nog niet aangemeld, maar ook ik ben er bij.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Kappa7 »

Ik heb overigens nog wel ruimte in de auto om iemand mee te nemen.
Vertrekpunt is Ermelo en rij over Utrecht.
Wil je mee rijden laat het dan even weten.
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door molekuul »

wilco87 schreef:
Dre: van harte welkom! Stuur maar een pb, maken we een afspraak.

M'n vrouw wil ook graag mee, dus schrijf er maar twee bij. Neem misschien de dtqwt mee.
Als jij je dtqwt dan neem ik mijn 300b SE met mijn voorversterker mee.
Als iemand een bron meeneemt, hebben we een mooie set, neem jij ook je LS kabels mee?

Groetjes,

Joris
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Marp »

Zet mij, onder enig voorbehoud, ook maar op de lijst. Mogelijk neem ik een buurman mee.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door AatV »

Marp schreef:
Zet mij, onder enig voorbehoud, ook maar op de lijst. Mogelijk neem ik een buurman mee.
Ajeto!

Groet,
Aat
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door OpaBert »

Ik kijk er naar uit om er zaterdag te zijn :P
Alleen ik kijk er glad overheen waar en hoelaat :?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door FR_Aad »

Bert61 schreef:
Ik kijk er naar uit om er zaterdag te zijn :P
Alleen ik kijk er glad overheen waar en hoelaat :?
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda (gelukkig nog steeds niet wegbezuinigd...)
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Bijdrage: 7,50 pp
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Wowly »

Allemachtig toch weer een boel aanmeldingen....... :shock: Fantastisch zeg.....

Harry, als je vervoer nodig hebt een een toyota previa is goed genoeg rijd ik desnoods langs Roosendaal om het op te halen.....

Vergeen jullie niet allemaal wat dempingsmateriaal mee te nemen, snoeren, verdeeldozen noem maar op? Als het ff kan probeer complete sets te maken vantevoren, dan komen er vaak dingetjes naar voren die nog nodig zijn....

Ga morgen ofzo de pizzabakker opbellen of we nog steeds dezelfde deal krijgen als afgelopen jaren [-o<
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door cool »

[quote="molekuul"
Als iemand een bron meeneemt, hebben we een mooie set, neem jij ook je LS kabels mee?

Groetjes,

Joris[/quote]
Ik kan wel een cd speler meenemen.
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door MickRS »

Buurman Nico en ik zijn er wel pas in de middag... Eerst met mijn meiden naar hockey. Heb er zin in!
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”