Dat komt volgend jaar wel maar dan in de definitieve vorm.Wowly schreef:Zorg ervoor dat je de juiste prioriteiten stelt, volgend jaar zal er ook wel een breda luisterdag zijn.
Desalniettemin zou het wel heel gaaf zijn als je er was met een demo!
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
GerardJ schreef:Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
Daar ben ik best wel nieuwsgierig naar.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik neem aan dat ik gewoon je een link/verbinding kan geven Gerard.GerardJ schreef:Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
@ toetertje.
Ik heb mogelijk een 2e Router/Accesspont bij mij, je kunt hem daar eventueel aanhangen, je half fabricaat apparaat. Is gewoon een uPnP server die ik gebruiok voor Gerard, en als je er een Usb stickje aanhangt op je RPI loopt het ook. Ik heb ook wel eens een avond een demo gegeven met een 8 Gb stickje.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 15 mei 2016, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ik heb anders ook nog wel een accesspoint over
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Heb hem gehoord in Hengelo, was leuk om de verschillen te horen.GerardJ schreef:Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
-
Nico Hettinga
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 17 jan 2015, 15:47
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kom ook lijkt me een leuke dag te worden groet Nico Hettinga 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Mijn rotel ra980bx is verkocht en gaat dus helaas niet mee naar breda, hopelijk kan ik genoeg inspiratie opdoen voor een zelfbouw versterker 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik heb van Ward (wdd) vernomen dat we ook afzakken
Dus graag nog 2oude audio Belgen op de lijst
Kijken er weer naar uit!
Dus graag nog 2
Kijken er weer naar uit!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Die oude audiobelg komt dus met m_cruiser mee (mag dat Luc ?) 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
als ze optraden waren ze met een band. was leuke opener "dat zullen jullie hier wel fijn vinden, betalen voor 2 Belgen en er 4 krijgen"FR_Aad schreef:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Yes please schijnt toch wel iets speciaals te zijn. Heb m niet gehoord alleen over gelezen (o.a. Audio Creative)GerardJ schreef:Ik kom op 28 mei ook naar Breda en breng een zelfbouw netwerkspeler mee die is opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met WaveIO USB => I2S. Deze speler heeft verschillende DAC opties om de verschillen te kunnen beoordelen:
- PCM1794A met oversampling
- PCM1794A NOS (DDDAC)
- PCM1794A NOS (DDDAC) met sin(x)/x correctie
Verder kan nog gekozen worden voor upsampling en/of herklokken van het I2S signaal dat anders een jitter laat zien van zo'n 2 ns.
Ik heb deze speler ook in Hengelo laten horen/zien, maar bij interesse is stel ik hem weer op. Ik zal dan graag gebruik maken van het "netwerk" van Hannesie.
GerardJ
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kom ook!
Nog even zonder systeem, maar daar denk ik nog even over na. De speakers zijn deze keer wat zwaar uitgevallen...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=23864
Tot snel, Harry
Nog even zonder systeem, maar daar denk ik nog even over na. De speakers zijn deze keer wat zwaar uitgevallen...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=23864
Tot snel, Harry
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik had me nog niet aangemeld, maar ook ik ben er bij.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik heb overigens nog wel ruimte in de auto om iemand mee te nemen.
Vertrekpunt is Ermelo en rij over Utrecht.
Wil je mee rijden laat het dan even weten.
Vertrekpunt is Ermelo en rij over Utrecht.
Wil je mee rijden laat het dan even weten.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Als jij je dtqwt dan neem ik mijn 300b SE met mijn voorversterker mee.wilco87 schreef:Dre: van harte welkom! Stuur maar een pb, maken we een afspraak.
M'n vrouw wil ook graag mee, dus schrijf er maar twee bij. Neem misschien de dtqwt mee.
Als iemand een bron meeneemt, hebben we een mooie set, neem jij ook je LS kabels mee?
Groetjes,
Joris
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Zet mij, onder enig voorbehoud, ook maar op de lijst. Mogelijk neem ik een buurman mee.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ajeto!Marp schreef:Zet mij, onder enig voorbehoud, ook maar op de lijst. Mogelijk neem ik een buurman mee.
Groet,
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kijk er naar uit om er zaterdag te zijn
Alleen ik kijk er glad overheen waar en hoelaat
Alleen ik kijk er glad overheen waar en hoelaat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda (gelukkig nog steeds niet wegbezuinigd...)Bert61 schreef:Ik kijk er naar uit om er zaterdag te zijn![]()
Alleen ik kijk er glad overheen waar en hoelaat
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Bijdrage: 7,50 pp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Alle info staat in dit topic :
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=23562
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=23562
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Allemachtig toch weer een boel aanmeldingen.......
Fantastisch zeg.....
Harry, als je vervoer nodig hebt een een toyota previa is goed genoeg rijd ik desnoods langs Roosendaal om het op te halen.....
Vergeen jullie niet allemaal wat dempingsmateriaal mee te nemen, snoeren, verdeeldozen noem maar op? Als het ff kan probeer complete sets te maken vantevoren, dan komen er vaak dingetjes naar voren die nog nodig zijn....
Ga morgen ofzo de pizzabakker opbellen of we nog steeds dezelfde deal krijgen als afgelopen jaren
Harry, als je vervoer nodig hebt een een toyota previa is goed genoeg rijd ik desnoods langs Roosendaal om het op te halen.....
Vergeen jullie niet allemaal wat dempingsmateriaal mee te nemen, snoeren, verdeeldozen noem maar op? Als het ff kan probeer complete sets te maken vantevoren, dan komen er vaak dingetjes naar voren die nog nodig zijn....
Ga morgen ofzo de pizzabakker opbellen of we nog steeds dezelfde deal krijgen als afgelopen jaren
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
[quote="molekuul"
Als iemand een bron meeneemt, hebben we een mooie set, neem jij ook je LS kabels mee?
Groetjes,
Joris[/quote]
Ik kan wel een cd speler meenemen.
Als iemand een bron meeneemt, hebben we een mooie set, neem jij ook je LS kabels mee?
Groetjes,
Joris[/quote]
Ik kan wel een cd speler meenemen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Buurman Nico en ik zijn er wel pas in de middag... Eerst met mijn meiden naar hockey. Heb er zin in!
