Pmh123 schreef:
Wat ik wel zie is dat er 1 van de 4 EL84 buizen heftigopgloeid bij het aanzetten en zakt snel op normaal nivo. mijn oude buizen hadden dit niet. is die buis slecht????? ziet er een beetje eng uit.
Gelukkig ben ik dan niet de enigste die dat ook heeft. één van die EL84 van mij doet precies het zelfde. Maar ik denk niet dat het heel zo erg is. De "koude" weerstand van het gloeidraad is dan anders oid. Wist wel van de ECC83's dat die het wel vaker deden zoals boven al verteld was.
No worries

