Voor het gemak zou ik een twee kanaals MP module pakken met nCore, goedkoper en zoveel gemakkelijker in het gebruik.
Versterkervergelijk, UcD180 vs. UcD180HG
Moderator: Beheerdersteam
Re: Versterkervergelijk, UcD180 vs. UcD180HG
Maar, wel kans op een behoorlijke in of uitschakelplop. 
Als je hem eerst standby gooit niet nee, maar de Ghent kitjes gooien gewoon hard de netspanning erop en eraf...daar hebben we het al uitgebreid over gehad...
- SSassen
- Contacteer:
Oh ja, stel k*tamateurs, ik zeg het maar gewoon zonder er doekjes omheen te winden, zelfs een amateur als ik doet netjes eerst de standby enablen en dan de spanning eraf, een 555 schakeling is alles wat je daarvoor nodig hebt, da's geen hogere wiskunde.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Ghent maakt kastjes (erg mooie kastjes imho) met de juiste gaten en evt een kabelsetje.
Functioneel moet de gene die t samenbouwt voor zorgen, daar moet je niet de kasten leverancier op aan kijken.
Functioneel moet de gene die t samenbouwt voor zorgen, daar moet je niet de kasten leverancier op aan kijken.
- SSassen
- Contacteer:
Geen idee, zoals ik al schreef ik ben ook maar een amateur, niet van die moeilijke vragen stellen!
Tja, tis me wat. Ontwikkelen ze voor die beschuitjes speciaal een dedicated voeding, de SMPS600. Netjes met DC protectie en zo. Vergeten ze weer een net enable signaal voor het beschuit er op te klussen.
- SSassen
- Contacteer:
Mja, je zou toch denken dat die paar extra sot-23 transistoren en wat R’s en C’s de BOM niet gelijk stukken duurder maken?
Ze zijn het gewoon vergeten. Ik heb hier een vergelijkbare Chinese Connex SMPS500RxE van 500W en 2x 65V waar het wel netjes op zit. Incl een nette geïsoleerde driver voeding van 17,5V. Mahjah wel met ook Chinese kruip en veiligheidsafstanden... en enkel geïsoleerd.