Nieuwe werkbank
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe werkbank
Prachtig Ray! Maarreh is er straks ook nog een plekje voor Ray himself
Of komt die op een plankje aan de deur? 
Re: Nieuwe werkbank
Jazeker. ik heb meer beweeg en werkruimte hierdoor gekregen, dat was ook de bedoeling van deze hele operatie.
Re: Nieuwe werkbank
Fast forward, ruim een jaar verder
Het boorkolom kastje de afgelopen week maar eens afgemaakt.
Probleempje met de lade opgelost, handsvaten gemaakt en erop gemonteerd, kastje geschuurd en in de lak gezet.
De boorkolom met twee houtdraad bouten aan de bovenkant van het kastje vast gezet.
Tot slot bij een niet nader genoemde zaak in Moordrecht eindelijk eens een boorklem aangeschaft.
