Ik hoor ook een zeer duidelijk verschil tussen coax of USB van eenzelfde apparaat.
miniDSP flex
Moderator: Beheerdersteam
Re: miniDSP flex
Re: miniDSP flex
Je moet wel dubbelblind testen hoor. Anders is het allemaal placebo.
Re: miniDSP flex
Ik zie een gat in de markt: Bitjesvrije vesten. Geen bitje te bekennen en de zandzakken liggen al weer voor de deur 
Re: miniDSP flex
Ik heb een minidsp flex Digital gekocht.
Ik ben heel tevreden.
Ik kan het toestel gebruiken als AD converter voor mijn platenspeler aan te sluiten op een Meier Audio Cordia Soul.
Ik gebruik de digital flex ook om hoofdtelefoon PEQ's in te laden die ik kan gebruiken voor mijn hoofdtelefoons.
En ten derde zou ik het toestel kunnen gebruiken om een Room EQ in te laden.
Maar hiervoor zou ik dus (als ik het goed begrijp) 2 (identieke) dac's nodig hebben.
Sorry ik ben nog nieuw met dit toestel.
Ik heb geen subwoofer. Ik denk dat ik geen subs nodig heb omdat ik redelijk groten luidsprekers heb (van het type Jmlabs Electra 946).
Dit zijn passieve luidsprekers. Daarmee dat ik denk ik 2 identieke dac's nodig heb.
Ik denk niet dat ik 2 Meier Audio Cordia Soul's ga aanschaffen want dit zal helaas te duur zijn.
Ik dacht misschien aan Topping dac's(?).
Ik ben heel tevreden.
Ik kan het toestel gebruiken als AD converter voor mijn platenspeler aan te sluiten op een Meier Audio Cordia Soul.
Ik gebruik de digital flex ook om hoofdtelefoon PEQ's in te laden die ik kan gebruiken voor mijn hoofdtelefoons.
En ten derde zou ik het toestel kunnen gebruiken om een Room EQ in te laden.
Maar hiervoor zou ik dus (als ik het goed begrijp) 2 (identieke) dac's nodig hebben.
Sorry ik ben nog nieuw met dit toestel.
Ik heb geen subwoofer. Ik denk dat ik geen subs nodig heb omdat ik redelijk groten luidsprekers heb (van het type Jmlabs Electra 946).
Dit zijn passieve luidsprekers. Daarmee dat ik denk ik 2 identieke dac's nodig heb.
Ik denk niet dat ik 2 Meier Audio Cordia Soul's ga aanschaffen want dit zal helaas te duur zijn.
Ik dacht misschien aan Topping dac's(?).
Laatst gewijzigd door kurosawa op ma 19 jun 2023, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: miniDSP flex
als je alleen maar stereo uit nodig hebt, en geen 4 kanaals, dan heb je aan 1 DAC genoeg
