Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door hardbats »

Weer een project tot een goed einde :goedzo:

Op naar de volgende :mrgreen:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door OpaBert »

VintageHarry schreef: wo 10 nov 2021, 20:05
Dit ziet er erg netjes uit zo, Bert, respect hoor! :)
Dankjewel Harry
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door OpaBert »

hardbats schreef: wo 10 nov 2021, 20:08
Weer een project tot een goed einde :goedzo:

Op naar de volgende :mrgreen:
Ja de tafel leegruimen lijkt wel op een lek schip met een lenspomp die te klein is :-s
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door peterl »

Is erg mooi geworden Bert, op naar het volgende project. :goedzo:
Stilzitten dat kan toch niet he? :lol:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door OpaBert »

Och hou op man
Op tafel vond ik een stuk of 4 printen die niet af waren en nu heb ik er een in plaats van verbeterd naar de kloten geholpen :evil:
Maar ik heb het licht uit gedaan om 20:00 uur en aan het aanrecht koffie gezet
Kijk kassie aan Voordat ik alles in de kliko gooi
Moet weer allerlei spul bestellen en wachten op de post
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door peterl »

Ken dat, en doe ik ook zo, morgen weer een nieuwe dag en ga ik de voedingsprint eens doormeten voor de nieuwe versterker. Heb alleen geen regelbare hoogspanningsvoeding(ja, tot 250V). Kan iig kijken of alles goed werkt.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door OpaBert »

peterl schreef: do 11 nov 2021, 22:11
Ken dat, en doe ik ook zo, morgen weer een nieuwe dag en ga ik de voedingsprint eens doormeten voor de nieuwe versterker. Heb alleen geen regelbare hoogspanningsvoeding(ja, tot 250V). Kan iig kijken of alles goed werkt.
Wil je iets hebben om wat te klooien ?
Ik heb hier nu overkompleet een hoogspanning voeding regelbaar 45-500 Volt ca 300 mA Negatief 0-100 Volt en AC 6,3 een paar keer
Is met digitale uitlezing
Door mn laatste aanwinst De Heathkit staat het dubbel hier En de Heathkit gaat pas weg als ik tussen 6 plankjes lig :lol:
Bijlagen
794180A1-A8C7-48CC-85E9-AC84355212F6.jpeg
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door peterl »

Is wel heel mooi, maar zal wel flink wat moeten opbrengen denk ik.
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door douwebakker »

OpaBert schreef: do 11 nov 2021, 22:34
peterl schreef: do 11 nov 2021, 22:11
Ken dat, en doe ik ook zo, morgen weer een nieuwe dag en ga ik de voedingsprint eens doormeten voor de nieuwe versterker. Heb alleen geen regelbare hoogspanningsvoeding(ja, tot 250V). Kan iig kijken of alles goed werkt.
Wil je iets hebben om wat te klooien ?
Ik heb hier nu overkompleet een hoogspanning voeding regelbaar 45-500 Volt ca 300 mA Negatief 0-100 Volt en AC 6,3 een paar keer
Is met digitale uitlezing
Door mn laatste aanwinst De Heathkit staat het dubbel hier En de Heathkit gaat pas weg als ik tussen 6 plankjes lig :lol:
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door peterl »

[/quote]

Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
[/quote]
Zeg Douwe, niet teveel ophemelen he, anders wordt hij nog duurder. :rofl:
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door douwebakker »

peterl schreef: do 11 nov 2021, 22:56
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
[/quote]
Zeg Douwe, niet teveel ophemelen he, anders wordt hij nog duurder. :rofl:
[/quote]

Ik hemel helemaal niets op Peter.
Ik zeg gewoon hoe het is.
Trouwens Bert is ook niet de persoon die je vel over de neus haalt.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door peterl »

Maak een grapje Douwe, en dat weet ik.
Bert is altijd zeer schappelijk.
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve

Bericht door douwebakker »

peterl schreef: do 11 nov 2021, 23:21
Maak een grapje Douwe, en dat weet ik.
Bert is altijd zeer schappelijk.
Weet ik ook wel natuurlijk.
Maar serieus, als je die voeding van Bert kan overnemer ben je spekkoper.
Plaats reactie