Op naar de volgende
Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Moderator: Beheerdersteam
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Weer een project tot een goed einde
Op naar de volgende
Op naar de volgende
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Dankjewel Harry
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Is erg mooi geworden Bert, op naar het volgende project.
Stilzitten dat kan toch niet he?
Stilzitten dat kan toch niet he?
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Och hou op man
Op tafel vond ik een stuk of 4 printen die niet af waren en nu heb ik er een in plaats van verbeterd naar de kloten geholpen
Maar ik heb het licht uit gedaan om 20:00 uur en aan het aanrecht koffie gezet
Kijk kassie aan Voordat ik alles in de kliko gooi
Moet weer allerlei spul bestellen en wachten op de post
Op tafel vond ik een stuk of 4 printen die niet af waren en nu heb ik er een in plaats van verbeterd naar de kloten geholpen
Maar ik heb het licht uit gedaan om 20:00 uur en aan het aanrecht koffie gezet
Kijk kassie aan Voordat ik alles in de kliko gooi
Moet weer allerlei spul bestellen en wachten op de post
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Ken dat, en doe ik ook zo, morgen weer een nieuwe dag en ga ik de voedingsprint eens doormeten voor de nieuwe versterker. Heb alleen geen regelbare hoogspanningsvoeding(ja, tot 250V). Kan iig kijken of alles goed werkt.
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Wil je iets hebben om wat te klooien ?
Ik heb hier nu overkompleet een hoogspanning voeding regelbaar 45-500 Volt ca 300 mA Negatief 0-100 Volt en AC 6,3 een paar keer
Is met digitale uitlezing
Door mn laatste aanwinst De Heathkit staat het dubbel hier En de Heathkit gaat pas weg als ik tussen 6 plankjes lig
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Is wel heel mooi, maar zal wel flink wat moeten opbrengen denk ik.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.OpaBert schreef: ↑do 11 nov 2021, 22:34Wil je iets hebben om wat te klooien ?
Ik heb hier nu overkompleet een hoogspanning voeding regelbaar 45-500 Volt ca 300 mA Negatief 0-100 Volt en AC 6,3 een paar keer
Is met digitale uitlezing
Door mn laatste aanwinst De Heathkit staat het dubbel hier En de Heathkit gaat pas weg als ik tussen 6 plankjes lig![]()
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
[/quote]
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
[/quote]
Zeg Douwe, niet teveel ophemelen he, anders wordt hij nog duurder.
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
[/quote]
Zeg Douwe, niet teveel ophemelen he, anders wordt hij nog duurder.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Dat is een mooi ding Bert. Ik heb je helemaal gevolgd toen je ‘m maakte. Een knappe prestatie vond ik dat destijds. Het heeft veel tijd en energie van je gevergd.
[/quote]
Zeg Douwe, niet teveel ophemelen he, anders wordt hij nog duurder.
[/quote]
Ik hemel helemaal niets op Peter.
Ik zeg gewoon hoe het is.
Trouwens Bert is ook niet de persoon die je vel over de neus haalt.
Re: Frontplaat Canwel sa124- of Wembley two twelve
Maak een grapje Douwe, en dat weet ik.
Bert is altijd zeer schappelijk.
Bert is altijd zeer schappelijk.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
