Vandaag de boel getest..............
Platen speler uit de schuur.
Moest eerst de aansluit pluggen vernieuwen,de oude waren dicht geroest
Dan maar even inpluggen.
Links doet het en rechts doet niks
Begint goed dacht ik.
Buizen gewisseld,helpt niet,de bedrading gewisseld,helpt niet.
Ingang/uitgang bedrading flensje los gesleuteld om de aansluitingen op de RCA pluggen te controleren.
Niets te vinden.
De rechter versterker na gelopen.
Zag dat de tweede buis de ingang op pin 5 had i.p.v. pin 3 en pin 5 wordt helemaal niet gebruikt
Zal wel een verkeerd denkpatroon zijn geweest van die pin is nog leeg dat is hem.
Oke gevonden
De in en uitgangen er weer in geschroefd en spelen met dat ding.
Nu breekt mijn klomp!!!
Rechts doet het en Links doet nu niks

Het flensje met de RCA aansluitingen even los geschroefd.
Nu doen beide kanalen het.
Zal de ingang/uitgang bedrading wat dunner moeten maken,meer dropveter dus.
Als de pluggen in de kast geschroefd zijn drukken deze de bedrading tegen elkaar.
Maar goed er komt geluid uit,hoeveel brom er overblijft als de kast dichtgeschroefd is test ik later wel.