Afgeschermde kabels in het signaalpad en de ground van de volume pot anders aangesloten heeft het gefixed
Net aangesloten op mijn main speakers. RS Duet mltl vloerstaanders met dayton drivers.
Mooi!
Het grootste verschil is in het laag, waar ik altijd het gevoel had iets te missen, de punch, de 'oempf', bepaalde ronkende definitie. Naar de Knuisje versterker was al een verbetering tov een NAD. De fetzilla lijkt het af te maken

een heel natuurlijk geluidsbeeld met alle soorten muziek die ik op zet
Edit: niet helemaal eerlijke vergelijking omdat ik ook pas een nieuwe dac heb. Kom er op terug
De filters van mijn speakers hadden een keuzemogelijkheid een bepaalde weerstand wel of niet aan te sluiten om daarmee het hoog iets omlaag te brengen (high shelf achtig iets, -aderhalf db uit mijn hoofd). Dit heb ik gedaan omdat het hoog te veel naar voren kwam (Of het laag achter bleef..) Voor het eerst heb ik het gevoel dat het hoog juist wat achter blijft. Dus de weerstandsmod even omkeren als test binnenkort als ik deze indruk blijf houden