Barry2001 schreef:Maar die kabelboompjes, had je die niet via een connector aan de zijkant naar buiten kunnen laten komen? Zul je wel niet op 1 kant redden, zou je dubbelzijdig moeten etsen.
Ik vind enkelzijdig al moeilijk genoeg. Bovendien, om stromen van 1,75A van de ene kant naar de andere kant van de print te laten lopen, ik doe het liever met soepel 1 mm. montagekabel.
Er is ook weer voortgang geweest. Heb de print voor de gloeispanning/stroom (4x) gewijzigd en er de hoogspanningsvoeding (2x) aan toegevoegd. Er ontbreekt nog een condensator (het grote rode blok). Voor de rest: het wachten is nu nog op de voedingstrafo, maar het Chinese nieuwjaar zal de levertijd wel geen goed doen.

Misschien moet ik ondertussen maar een ander projectje gaan doen..
de gebruikelijke plaatjes: (net als bij de kapper, van links en van rechts)
groet,
Aat