Het zou dus inderdaad een oplossing kunnen zijn, zij het dat het met de optische uitgang beperkt is tot 24/96.John P schreef:Kun je hiermee mischien de geluidsuitvoerproblemen oplossen? Het lijkt te eenvoudig om waar te zijn, maar wie weet.
Ik ben er nog niet uit, ik had weer problemen met het kaartje van 8 Gb, het word door het .img schrijven een 4Gb partitie maar bij de info van Webmin geeft hij duidelijkheid minder aan. en het had op een gegeven moment ook dat het bepaalde dingen niet meer kon lezen, en het starte niet meer door.
Nu dus het kaartje compleet schoon gemaakt en opnieuw het image er op gezet en direct erna er een grotere partitie van gemaakt in Linux.
Nu duidelijk anders.
Weer van voren af begonnen, en dus alles er weer opgezet.
Ik had voor het fout ging, nog wel zitten zoeken hoe dan de USB uitgang te benutten was, maar dit is duidelijk anders als onder Ubuntu, het word herkend, maar hoe dan aan te sturen is nog een zoektocht.
Met behulp van het commando lsusb krijg ik dan een indicatie dat het
Bus 001 Device 00: ID 22752:0016
moet zijn maar hoe ik die dan als audiocard moet configureren in Alsa is mij nog een raadsel.
In ieder geval had ik met de oudere Ministreamer vandaag wel contact via de Squeezebox USB uitgang tot 24/192 en de AF-DAC2, dus dat ging dus wel heel goed, als dat ook nog wil lukken met de RPI dan zijn we helemaal onder de pannen.
