Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Heren,

Mag ik jullie vragen de entree (€ 5,00) zoveel mogelijk gepast te betalen?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

Betalen we aan jou?
Hoe doen we het met de drank of moeten we daar zelf voor zorgen?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Entree betalen aan mij (ik speel morgen voor Wowly :rofl: ).

Drank kan via de uitbater genuttigd worden. Het is misschien wel netjes om daar ook wat te nuttigen, net zoals we in Breda ook doen :wink: .

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

mischa72 schreef:
Entree betalen aan mij (ik speel morgen voor Wowly :rofl: ).
Er is maar 1 echte Wowly. Die ga je niet kunnen vervangen hoor!
Maar dat wil niet zeggen dat al je inspanningen niet evenveel geapprecieerd worden. :goeie:
mischa72 schreef:
Drank kan via de uitbater genuttigd worden. Het is misschien wel netjes om daar ook wat te nuttigen, net zoals we in Breda ook doen :wink: .

Groeten,
Mischa
Gaan we zeker doen.
De kans dat we dan ooit mogen weerkeren is ook groter denk ik. :)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Ik weet dat er slechts 1 Wowly is, maar die wil ik niet gaan opzadelen met deze taak. Ik heb het van WielkeB en hsmeets overgenomen, dus doe ik dat ook.

Ja, we zitten een half jaar na Breda, misschien is het leuk om dit volgend jaar gewoon weer te doen.

Gr. Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

Lijkt me geen slecht plan, maar laten toch maar eerst afwachten hoe de locatie meevalt.
Over de forum-leden hoeven we ons weinig zorgen te maken lijkt me. De mensen van de audio-club ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

rho schreef:
De mensen van de audio-club ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik wel, die zijn van hetzelfde soort. Is wel gemakkelijk, want ik hoef me niet aan te passen als ik van de ene naar de andere gelegenheid ga :mrgreen: .
Je ziet het morgen :wink: .

Gr. Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

Ik moet nog een USB-stick met muziek samenstellen. (eerst nog het zoldertje van de tuinberging/hobby-ruimte isoleren)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Goed dat je het zegt. moet nog een stapeltje cd's bij elkaar pakken.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door ray5150 »

Mag ik iedereen vanaf hier een prettige dag morgen toewensen ? :wink:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door meanman64 »

Ik ben er klaar voor,mijn Fetzilla nog even getest en alles inorde om mee te nemen morgen
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

ray5150 schreef:
Mag ik iedereen vanaf hier een prettige dag morgen toewensen ? :wink:
Dat mag Ray :rofl:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door TubeHead »

Breng mn beun amp maar weer mee. Zie geen buizen spul tussen het lijstje staan. Dat moet ook vertegenwoordigt worden he :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Prima !!
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

De speakers staan al netjes in de auto.
De rest doe ik morgen wel.

Ik heb er zin in! :D
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Hier staan de spullen klaar, morgenvroeg pas in de auto :-$ .
2012-11-09 21.24.41.jpg
Morgen nog even een stapel dekens uit de garage plukken en naar Maasbracht.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door medal-mike »

Hallo Allemaal,

Ik heb twee grote lappen zwarte stof geleend en achter in de auto liggen, om morgen de ruimte wat mee aan te kleden en wat reflecties mee te dempen.
Alleen wat hulp met ophangen is wel gewenst. :wink:

Ik hoop tevens dat ik eens wat lawaai mag beluisteren van een meegenomen CD. Of houden jullie niet zo van symfonie orkesten met gregoriaanse koren (intro van within temptation)?

tot morgen

Mike
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Geen probleem Mike, breng maar mee.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door hannesie »

Het is dat ik hier zit met nog behoorlijk wat gesnotter, als resultaat van Beetsterzwaag :oops: , anders was ik graag gekomen.

Ik vind dit soort dingen juist het leukst van het forum. :sure:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door AatV »

hannesie schreef:
Het is dat ik hier zit met nog behoorlijk wat gesnotter, als resultaat van Beetsterzwaag :oops: , anders was ik graag gekomen. '
Heb jij daar ook zo'n last van? Zit ook met hetzelfde probleem. Los daarvan; hulde aan Mischa om de oragnisatie in zon korte tijd op te pakken. Dit soort kleinschalige meetings hebben hun eigen charme. Maarja.. twee bijeenkomsten binnen een week, het is wat veel.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door meiborg »

Nog maar 9 uurtjes :mrgreen: Ik neem mijn vader al mee dus plaats voor luidsprekers is er niet in mijn Scarletje, wel mijn vader al vast in de auto gezet :sure:..

Tot straks mannen!

mvg Reinder
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Mooi, kan die op je netbook passen :rofl:

Ik wacht morgen even af (ik weet ook nog niet waarom), maar als alles goed gaat, komt er november 2013 gewoon weer een ZBA herfstmeeting in Midden-Limburg. Ik ga er vanuit dat WielkeB dan weer opgeknapt is en dan organiseren we samen een meeting, zodat een en ander verdeeld kan worden en wat strakker in elkaar zit.

Tot straks, over een kleine 8 uurtjes hoop ik droog uit te kunnen laden. Op dit moment komt het water in elk geval met bakken uit de lucht vallen :? .

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door Wowly »

3 taken vandaag:
1: fluiten bij de wedstrijd van de f8-e4 voetballertjes (middenste zoon) waar ik trainer van ben
2: diploma B zwemmen (middenste zoon)
3: luisterdag (oudste kind: mezelf)

Numero 1 is afgevinkt nu, nu op naar numero 2.....

Jan

Overigens: Mischa heeft me in het verleden geholpen met het aannemen van entreegeld; dat deed hij erg overtuigend!! :rock:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door Wowly »

Numero 2 ook klaar! lets go!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door Henkjan »

:foto:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”