Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Heren,
Mag ik jullie vragen de entree (€ 5,00) zoveel mogelijk gepast te betalen?
Groeten,
Mischa
Mag ik jullie vragen de entree (€ 5,00) zoveel mogelijk gepast te betalen?
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Betalen we aan jou?
Hoe doen we het met de drank of moeten we daar zelf voor zorgen?
Hoe doen we het met de drank of moeten we daar zelf voor zorgen?
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Entree betalen aan mij (ik speel morgen voor Wowly
).
Drank kan via de uitbater genuttigd worden. Het is misschien wel netjes om daar ook wat te nuttigen, net zoals we in Breda ook doen
.
Groeten,
Mischa
Drank kan via de uitbater genuttigd worden. Het is misschien wel netjes om daar ook wat te nuttigen, net zoals we in Breda ook doen
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Er is maar 1 echte Wowly. Die ga je niet kunnen vervangen hoor!mischa72 schreef:Entree betalen aan mij (ik speel morgen voor Wowly).
Maar dat wil niet zeggen dat al je inspanningen niet evenveel geapprecieerd worden.
Gaan we zeker doen.mischa72 schreef:Drank kan via de uitbater genuttigd worden. Het is misschien wel netjes om daar ook wat te nuttigen, net zoals we in Breda ook doen.
Groeten,
Mischa
De kans dat we dan ooit mogen weerkeren is ook groter denk ik.
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Ik weet dat er slechts 1 Wowly is, maar die wil ik niet gaan opzadelen met deze taak. Ik heb het van WielkeB en hsmeets overgenomen, dus doe ik dat ook.
Ja, we zitten een half jaar na Breda, misschien is het leuk om dit volgend jaar gewoon weer te doen.
Gr. Mischa
Ja, we zitten een half jaar na Breda, misschien is het leuk om dit volgend jaar gewoon weer te doen.
Gr. Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Lijkt me geen slecht plan, maar laten toch maar eerst afwachten hoe de locatie meevalt.
Over de forum-leden hoeven we ons weinig zorgen te maken lijkt me. De mensen van de audio-club ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Over de forum-leden hoeven we ons weinig zorgen te maken lijkt me. De mensen van de audio-club ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Ik wel, die zijn van hetzelfde soort. Is wel gemakkelijk, want ik hoef me niet aan te passen als ik van de ene naar de andere gelegenheid garho schreef:De mensen van de audio-club ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Je ziet het morgen
Gr. Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Ik moet nog een USB-stick met muziek samenstellen. (eerst nog het zoldertje van de tuinberging/hobby-ruimte isoleren)
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Goed dat je het zegt. moet nog een stapeltje cd's bij elkaar pakken.
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Mag ik iedereen vanaf hier een prettige dag morgen toewensen ? 
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Ik ben er klaar voor,mijn Fetzilla nog even getest en alles inorde om mee te nemen morgen
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Dat mag Rayray5150 schreef:Mag ik iedereen vanaf hier een prettige dag morgen toewensen ?
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Breng mn beun amp maar weer mee. Zie geen buizen spul tussen het lijstje staan. Dat moet ook vertegenwoordigt worden he 
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
De speakers staan al netjes in de auto.
De rest doe ik morgen wel.
Ik heb er zin in!
De rest doe ik morgen wel.
Ik heb er zin in!
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Hier staan de spullen klaar, morgenvroeg pas in de auto
.
Morgen nog even een stapel dekens uit de garage plukken en naar Maasbracht.
Groeten,
Mischa
Morgen nog even een stapel dekens uit de garage plukken en naar Maasbracht.
Groeten,
Mischa
- medal-mike
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
- Locatie: Margraten
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Hallo Allemaal,
Ik heb twee grote lappen zwarte stof geleend en achter in de auto liggen, om morgen de ruimte wat mee aan te kleden en wat reflecties mee te dempen.
Alleen wat hulp met ophangen is wel gewenst.
Ik hoop tevens dat ik eens wat lawaai mag beluisteren van een meegenomen CD. Of houden jullie niet zo van symfonie orkesten met gregoriaanse koren (intro van within temptation)?
tot morgen
Mike
Ik heb twee grote lappen zwarte stof geleend en achter in de auto liggen, om morgen de ruimte wat mee aan te kleden en wat reflecties mee te dempen.
Alleen wat hulp met ophangen is wel gewenst.
Ik hoop tevens dat ik eens wat lawaai mag beluisteren van een meegenomen CD. Of houden jullie niet zo van symfonie orkesten met gregoriaanse koren (intro van within temptation)?
tot morgen
Mike
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Het is dat ik hier zit met nog behoorlijk wat gesnotter, als resultaat van Beetsterzwaag
, anders was ik graag gekomen.
Ik vind dit soort dingen juist het leukst van het forum.
Ik vind dit soort dingen juist het leukst van het forum.
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Heb jij daar ook zo'n last van? Zit ook met hetzelfde probleem. Los daarvan; hulde aan Mischa om de oragnisatie in zon korte tijd op te pakken. Dit soort kleinschalige meetings hebben hun eigen charme. Maarja.. twee bijeenkomsten binnen een week, het is wat veel.hannesie schreef:Het is dat ik hier zit met nog behoorlijk wat gesnotter, als resultaat van Beetsterzwaag, anders was ik graag gekomen. '
groet,
Aat
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Nog maar 9 uurtjes
Ik neem mijn vader al mee dus plaats voor luidsprekers is er niet in mijn Scarletje, wel mijn vader al vast in de auto gezet
..
Tot straks mannen!
mvg Reinder
Tot straks mannen!
mvg Reinder
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Mooi, kan die op je netbook passen
Ik wacht morgen even af (ik weet ook nog niet waarom), maar als alles goed gaat, komt er november 2013 gewoon weer een ZBA herfstmeeting in Midden-Limburg. Ik ga er vanuit dat WielkeB dan weer opgeknapt is en dan organiseren we samen een meeting, zodat een en ander verdeeld kan worden en wat strakker in elkaar zit.
Tot straks, over een kleine 8 uurtjes hoop ik droog uit te kunnen laden. Op dit moment komt het water in elk geval met bakken uit de lucht vallen
.
Groeten,
Mischa
Ik wacht morgen even af (ik weet ook nog niet waarom), maar als alles goed gaat, komt er november 2013 gewoon weer een ZBA herfstmeeting in Midden-Limburg. Ik ga er vanuit dat WielkeB dan weer opgeknapt is en dan organiseren we samen een meeting, zodat een en ander verdeeld kan worden en wat strakker in elkaar zit.
Tot straks, over een kleine 8 uurtjes hoop ik droog uit te kunnen laden. Op dit moment komt het water in elk geval met bakken uit de lucht vallen
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
3 taken vandaag:
1: fluiten bij de wedstrijd van de f8-e4 voetballertjes (middenste zoon) waar ik trainer van ben
2: diploma B zwemmen (middenste zoon)
3: luisterdag (oudste kind: mezelf)
Numero 1 is afgevinkt nu, nu op naar numero 2.....
Jan
Overigens: Mischa heeft me in het verleden geholpen met het aannemen van entreegeld; dat deed hij erg overtuigend!!
1: fluiten bij de wedstrijd van de f8-e4 voetballertjes (middenste zoon) waar ik trainer van ben
2: diploma B zwemmen (middenste zoon)
3: luisterdag (oudste kind: mezelf)
Numero 1 is afgevinkt nu, nu op naar numero 2.....
Jan
Overigens: Mischa heeft me in het verleden geholpen met het aannemen van entreegeld; dat deed hij erg overtuigend!!
