Ik heb nog wel wat!b_force schreef:Valt me tegen dat niemand een aggregaat heeft![]()
![]()
ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
ik kom een deel van de dag, kan niet al te vroeg er zijn, en moet uiterlijk 16:00 weer weg. ik zal tzt nog wel wat regelen met m'n spullen dan....
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik wil graag een kennis meenemen, die is alleen geen lid van ZBA. Kan dat wel?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Lid ben je zo gemaakt, het is geen vereiste, maar wel een beetje de ongeschreven regel......
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hmmm, ik zit met een GROOT dilemma...
Zoals jullie wellicht gelezen hebben zijn mijn 'Proof of concepts' luisterklaar en kunnen ze dus theoretisch gezien mee naar Breda, ECHTER wil ik ook de CSS/Jordan combi meenemen en dat past niet samen in m'n auto
Nu is de CSS/Jordan combi traditioneler van opzet, maar dit klinkt ontzettend goed (nederige geheel onpartijdige mening *ahum*).
De 'Proof of concept', die MOET mee. Dat ben ik aan mezelf verplicht (en aan een aantal anderen) en die is natuurlijk een stuk unieker in uitvoering. Deze moet ik voorzichtig vervoeren.
Wat moet ik nou doen?
Zoals jullie wellicht gelezen hebben zijn mijn 'Proof of concepts' luisterklaar en kunnen ze dus theoretisch gezien mee naar Breda, ECHTER wil ik ook de CSS/Jordan combi meenemen en dat past niet samen in m'n auto
Nu is de CSS/Jordan combi traditioneler van opzet, maar dit klinkt ontzettend goed (nederige geheel onpartijdige mening *ahum*).
De 'Proof of concept', die MOET mee. Dat ben ik aan mezelf verplicht (en aan een aantal anderen) en die is natuurlijk een stuk unieker in uitvoering. Deze moet ik voorzichtig vervoeren.
Wat moet ik nou doen?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Valt vast wel mee, je chartert iemand die in de buurt woont met een grote auto of oplegger,MichaelB schreef:Hmmm, ik zit met een GROOT dilemma...
Zoals jullie wellicht gelezen hebben zijn mijn 'Proof of concepts' luisterklaar en kunnen ze dus theoretisch gezien mee naar Breda, ECHTER wil ik ook de CSS/Jordan combi meenemen en dat past niet samen in m'n auto
Nu is de CSS/Jordan combi traditioneler van opzet, maar dit klinkt ontzettend goed (nederige geheel onpartijdige mening *ahum*).
De 'Proof of concept', die MOET mee. Dat ben ik aan mezelf verplicht (en aan een aantal anderen) en die is natuurlijk een stuk unieker in uitvoering. Deze moet ik voorzichtig vervoeren.
Wat moet ik nou doen?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Net gebeld en waarschijnlijk kan ik de Laguna station lenen van m'n broer.hannesie schreef:Valt vast wel mee, je chartert iemand die in de buurt woont met een grote auto of oplegger,Oproep bij deze geplaatst.
Ik denk dat het daar wel in kan.
Iemand anders vragen vind ik zelf wat bezwaarlijk, aangezien die persoon dan naar mijn huis zou moeten rijden (2x) en we aan elkaar vastzitten voor het vertrek van huis en bij de ZBA meeting...
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zie je wel, je kan et welMichaelB schreef:
Net gebeld en waarschijnlijk kan ik de Laguna station lenen van m'n broer.
Ik denk dat het daar wel in kan.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik ben er ook bij, heb er zin in!!
Als het een beetje mee zit - en dat moet gewoon - neem ik mijn AL130 & KE25SC monitor mee. Erik neemt zijn Cello Duet 350 versterker mee en DCS CD/voorversterker.
Dit vormt zo een compleet set.
Als het een beetje mee zit - en dat moet gewoon - neem ik mijn AL130 & KE25SC monitor mee. Erik neemt zijn Cello Duet 350 versterker mee en DCS CD/voorversterker.
Dit vormt zo een compleet set.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zal er ook weer bij zijn, bij leven en welzijn.
En ook komen dan mijn nieuwe SEAS coaxen mee. Zum Spielerei
En ook komen dan mijn nieuwe SEAS coaxen mee. Zum Spielerei
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hallo Wowly,
de Pass Labs F5 en B1 zijn klaar dus neem ik die zeker mee.
Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd ook nog de Pass Labs Pearl Phono af en komt die ook mee.
Tevens neem ik ook mij Castle speakers mee om het geluid te reproduceren en mijn Onkyo dv SP 800 sacd om de plaatjes op te draaien.
Groet,
de Pass Labs F5 en B1 zijn klaar dus neem ik die zeker mee.
Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd ook nog de Pass Labs Pearl Phono af en komt die ook mee.
Tevens neem ik ook mij Castle speakers mee om het geluid te reproduceren en mijn Onkyo dv SP 800 sacd om de plaatjes op te draaien.
Groet,
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Mooi mooi!
Ik heb de lijst op de 1e pagina van dit topic weer bijgewerkt, was een een heel klusje! Als ik het zo allemaal zie word het een succes!
Jan
Ik heb de lijst op de 1e pagina van dit topic weer bijgewerkt, was een een heel klusje! Als ik het zo allemaal zie word het een succes!
Jan
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Diegene vind het vast niet erg om de best klinkende zelf mee naar huis te nemen, dan hoeft ie maar 1x naar je huisMichaelB schreef:Iemand anders vragen vind ik zelf wat bezwaarlijk, aangezien die persoon dan naar mijn huis zou moeten rijden (2x) en we aan elkaar vastzitten voor het vertrek van huis en bij de ZBA meeting...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Wauw, dit gaat echt de goede kant op, heb er veel zin in!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
MuhahahaMrCaBLeGuY schreef:Diegene vind het vast niet erg om de best klinkende zelf mee naar huis te nemen, dan hoeft ie maar 1x naar je huisMichaelB schreef:Iemand anders vragen vind ik zelf wat bezwaarlijk, aangezien die persoon dan naar mijn huis zou moeten rijden (2x) en we aan elkaar vastzitten voor het vertrek van huis en bij de ZBA meeting...
Dat betekend dan wel een forumlid minder en dan bedoel ik niet mezelf!
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik ga ook komen. Lijkt mij erg leuk om medeforumleden te leren kennen en natuurlijk om al het fijne zelfbouw audio te bekijken en luisten.
Ik wil mijn DD8 MkII (24 liter variant) wel mee nemen als er nog plek en behoefte is voor een stelletje speakers??. (Jan??)
M.v.g.
Chris
Ik wil mijn DD8 MkII (24 liter variant) wel mee nemen als er nog plek en behoefte is voor een stelletje speakers??. (Jan??)
M.v.g.
Chris
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Of er nog plek is weet ik niet, ik zou zeggen; gewoon meenemen die handel, we kijken op de dag zelf wel wat we ermee gaan doen.
Mocht ik nog zaken vergeten zijn erbij te zetten, geef dat maar aan dat zet ik het er alsnog bij.
groetjes
jan
Mocht ik nog zaken vergeten zijn erbij te zetten, geef dat maar aan dat zet ik het er alsnog bij.
groetjes
jan
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hallo Chris,
graag meenemen
Ik moet zelf ook nog speakers, dan heb ik weer meer idee voor wat ik wil.
graag meenemen
dan kan ik ze beluisteren op mijn F5.DD8 MkII
Ik moet zelf ook nog speakers, dan heb ik weer meer idee voor wat ik wil.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Passen al die mooie spullen wel in die ruimte? Het is nu al zoveel materiaal...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hoveel ruimte is daar eigenlijk, meer/minder/vergelijkbaar met Beetsterszwaag vorig jaar?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Als ik de voorgaande verslagen goed begrepen heb, is er in Breda meer ruimte en ook meer dan één zaal(tje)Barry2001 schreef:Hoveel ruimte is daar eigenlijk, meer/minder/vergelijkbaar met Beetsterszwaag vorig jaar?
Misschien naar twee luisterdagen?
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Is het niet slim even een topic te openen met de spullen die er nu zijn?Wowly schreef:Of er nog plek is weet ik niet, ik zou zeggen; gewoon meenemen die handel, we kijken op de dag zelf wel wat we ermee gaan doen.
Mocht ik nog zaken vergeten zijn erbij te zetten, geef dat maar aan dat zet ik het er alsnog bij.
groetjes
jan
Ik weet dat het allemaal lekker vrij is, maar het is toch zuur als er dadelijk dingen missen zodat een hele set niet kan draaien.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hé bart, kijk eens een van de eerste posts van dit topic
Daar staat alles op een rijtje. er zijn 5 ruimte's waarvan 2 kleinere en 3 grotere. Past er allemaal makkelijk in hoor.......
Tsja, ik zie nu dat ánderen gaan twijfelen over de aanpak hahaha, Als ík dat nu eens ging doen.......dan was het wat anders.
Mijn ervaring is simpel; hoe minder ik ging doen hoe leuker het werd. Als het niets blijkt te zijn gaat er volgend jaar weer gewoon een inschrijving komen (met grenzen aan de aantallen bezoekers) en een indeling van apparatuur en ruimte's..... Maar ik zie het daar nog niet van komen hoor...... Eerst maar eens kijken hoe dit loopt oke?
groetjes
Jan
Daar staat alles op een rijtje. er zijn 5 ruimte's waarvan 2 kleinere en 3 grotere. Past er allemaal makkelijk in hoor.......
Tsja, ik zie nu dat ánderen gaan twijfelen over de aanpak hahaha, Als ík dat nu eens ging doen.......dan was het wat anders.
Mijn ervaring is simpel; hoe minder ik ging doen hoe leuker het werd. Als het niets blijkt te zijn gaat er volgend jaar weer gewoon een inschrijving komen (met grenzen aan de aantallen bezoekers) en een indeling van apparatuur en ruimte's..... Maar ik zie het daar nog niet van komen hoor...... Eerst maar eens kijken hoe dit loopt oke?
groetjes
Jan
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Trouwens, heeft iemand een goede versterker voor hoofdtelefoons?
Die van mij staat nog in de stalling en ik weet niet zeker of ik die op tijd af ga krijgen.
Liefst een goede solidstate/opamp bak EN een buizenbak die zonder moeite ALLE soorten koptelefoons aan kan sturen.
