hoehoe

:D:D::D::D:D:D:D:D:D:
Het 2e exemplaar doet het!
Eerste vergelijking met de Prasound:
- Parasound heeft een hogere gain, bij zelfde input, een stuk meer volume. Maar dat kan ik natuurlijk nog aanpassen als ik wil, en maakt op zich ook niks, uit, want de pre-amp die ik wil maken kan dat ook mooi compenseren.
- Ik heb nu: Parasound op rechts, T-amp op links. Hoor eigenlijk niet echt een verschil. Maar dat ga ik nog ff verder onderzoeken natuurlijk

Ik vermoed dat het hoog van de T-amp wat zachter is. Wat ik mooier vind weet ik eigenlijk niet precies, in denk Parasound wat dat betreft. Kan overigens ook het ingangs en uitgangs filter zijn. Ik zal die elko's en bruine condensators met wat fatsoendelijks vervangen. Bij de Bass ben ik niet echt zeker. Het lijkt of de T-amp een wat mooiere geeft, maar ook hier ben ik me niet zeker. Verschillen zijn echt heel minimaal.
- ruis: Met het oor tegen de tweeter hoor je een beetje ruis. Voor de parasound geldt het zelfde, alleen is die ruist misschien een tikkeltje harder. De snubbers in de voeding doen dus misschien hun werk erg goed

- Power test heb ik nog niet kunnen doen. Parasound zal hier vast winnen. Die kan 5 tot 6 maal zoveel stroom trekken per kanaal, maar ik denk dat de T-amp prima zal voldoen. Heb hem net ff een beetje opengedraait, en dat ging prima. En idd, het koellichaam blijft gewoon ijskoud (heb de chip er mooi met zilver koelpasta en moertjes ertegenaan geschroeft).
Conclusie tot nu toe: Prima ding