Dank!Douwe84 schreef:Mooi mooi!
AL130 / NEO3PDR Monitor
Moderator: Beheerdersteam
Re: AL130 / NEO3PDR Monitor
Ik kan niet wachten op nr 2 en de subwoofer(s), heb een leuk setje dandre schreef:Mooi project weer!
Jij bent sterk, jij kan die drang weerstaandre schreef:Ik zou bijna weer zin krijgen.......
Erg mooi! Heel jammer dat er binnenkort geen luisterdag is...
Iets met accuton?dre schreef:Ik zou bijna weer zin krijgen.......
Volgens mij kan je bij Dre zo'n beetje elk merk noemen en hij heeft er een project mee "lopen"Walt schreef:Of Eton....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Mooi compacte monitor zo, maar hoe klinken ze? Al goed kunnen luisteren?
Ja gewoon heel fijn, nergens bijten of scherpte, maar mooi in balans, ook het laag valt niet tegen. De grote 3 weg met z’n 25cm bassen en 16cm mids is natuurlijk andere koek, maar deze speakers doen het ook goed, qua midhoog zelfs beterBarry2001 schreef:Mooi compacte monitor zo, maar hoe klinken ze? Al goed kunnen luisteren?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Lijken me de ideale speakers voor een niet al te grote woonkamer, werkkamer, etc. Aan de andere kant, ze zijn denk ik in formaat een tikkie kleiner dan m'n Refmon's, en die misstaan ook niet in een wat grotere woonkamer. Hopelijk kan er later weer eens een luisterdag plaatsvinden zoals al werd gezegd.
Dit zijn inmiddels al 2,5 jaar mijn woonkamer speakers, super fijne weergevers, maar 1 is een keer van de standaard afgeduwd door dochterlief, dus ze krijgen voor Hengelo even een nieuw jasje;
Ik blijf me altijd verbazen hoe veel bas er uit een AL130 kan komen icm dit kastje dat JeroenD ontworpen heeft...
Ik blijf me altijd verbazen hoe veel bas er uit een AL130 kan komen icm dit kastje dat JeroenD ontworpen heeft...
Ja, mooi drivertje hiervoor. Laag in een kleine BR kast ging veel beter dan met de HDS exclusive variant van Peerless, waarmee ik een ontwerpje voor een van de Elektuurspecials had gemaakt. Die staat nog lekker te spelen als surround bij mijn zwager. Die kleine kastjes blijven leuk en geven toch altijd een verrassende kwaliteit in midden en hoog.
Zeker, het setje wat jij gebouwd hebt staat nog steeds bij m'n moeder, mocht die ze ooit weg doen dan wil ik die terug hebbenjeroen_d schreef: ↑ma 23 jan 2023, 23:19Ja, mooi drivertje hiervoor. Laag in een kleine BR kast ging veel beter dan met de HDS exclusive variant van Peerless, waarmee ik een ontwerpje voor een van de Elektuurspecials had gemaakt. Die staat nog lekker te spelen als surround bij mijn zwager. Die kleine kastjes blijven leuk en geven toch altijd een verrassende kwaliteit in midden en hoog.
De Faital 3WC10 staat hier op de planning om de monitors te vervangen...
Er zit een vloek op mijn schilderwerk lijkt het wel, gister even blanke lak over de speakers...reageert de Glitsa parketlak met de watergedragen zwarte verf
dat was niet helemaal de bedoeling, op de andere speaker een andere watergedragen blanke lak gebruikt en daar geen problemen ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
kak zeg
nu koeienprint? had ik ook ooit eens. als je mazzel hebt kan je er weer zwart overheen doen (na lang drogen), als je pech hebt kan alles er weer af
nu koeienprint? had ik ook ooit eens. als je mazzel hebt kan je er weer zwart overheen doen (na lang drogen), als je pech hebt kan alles er weer af
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zit even te denken, heb het vaker gedaan, Glitsa over watergedragen verf, ging altijd goed. Maar dit was meubellak, geen parketlak. Lijkt me geen verschil te mogen maken.
Ik ook Barry, maar het zou kunnen dat de zwarte verf niet goed reageerd op de Glitsa...
Balen, Daar is eigenlijk maar een oplossing voor en dat is opnieuw beginnen. 
Ik heb de boel opgeschuurd en er weer 2 lagen zwart op kunnen zetten 
Dat ziet er vast keurig uit.
De andere 2 gaan ook vast goed komen.
De andere 2 gaan ook vast goed komen.