de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11

Bericht door RobertD »

Leuk idee die roosters van installatiedraad. Ziet er goed uit.
peter11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 1:00
Locatie: tuitjenhorn

Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11

Bericht door peter11 »

is 3mm lasdraad, is vele malen strakker en harder.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11

Bericht door TheoK »

Heel apart. Maar wel mooi.
En nu maar gaan genieten. :rock: :rock: :rock:
peter11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 1:00
Locatie: tuitjenhorn

Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11

Bericht door peter11 »

totale stroom opname is ongeveer 75-80mha, als ik hem open gooi gaat ie amper omhoog (82mha)...de hoogspanning ook gemeten en die is 260 volt op de voedings elko, dat komt ook de gelijkrichterbuis waar ik gebruik van maak

het is heel leuk om te zien hoe hij oploop als ik hem aanzet, eerst gebeurd er niks, de buizen warmen op en dan heel langzaam zie de mha meter oplopen en komt er heel zacht muziek die oploopt tot de waarde van de potmeter van het volume

de hoogspanning is wat aan de lage kant.......vermoedelijk draait mijn buizenversterker op een laag pitje.
Maar ik heb geluidsvolume zat voor in de woonkamer en hij staat nooit vol open maar op de helft ofzo.
nog een fotootje hoe hij smoelt in het donker[attachment=0]DSCF6587.JPG[/attachment.
Bijlagen
zo ziet er uit in het donker
zo ziet er uit in het donker
Plaats reactie