de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11
Leuk idee die roosters van installatiedraad. Ziet er goed uit.
Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11
is 3mm lasdraad, is vele malen strakker en harder.
Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11
Heel apart. Maar wel mooi.
En nu maar gaan genieten.

En nu maar gaan genieten.
Re: de gehele bouw van de RH84 VAN PETER11
totale stroom opname is ongeveer 75-80mha, als ik hem open gooi gaat ie amper omhoog (82mha)...de hoogspanning ook gemeten en die is 260 volt op de voedings elko, dat komt ook de gelijkrichterbuis waar ik gebruik van maak
het is heel leuk om te zien hoe hij oploop als ik hem aanzet, eerst gebeurd er niks, de buizen warmen op en dan heel langzaam zie de mha meter oplopen en komt er heel zacht muziek die oploopt tot de waarde van de potmeter van het volume
de hoogspanning is wat aan de lage kant.......vermoedelijk draait mijn buizenversterker op een laag pitje.
Maar ik heb geluidsvolume zat voor in de woonkamer en hij staat nooit vol open maar op de helft ofzo.
nog een fotootje hoe hij smoelt in het donker[attachment=0]DSCF6587.JPG[/attachment.
het is heel leuk om te zien hoe hij oploop als ik hem aanzet, eerst gebeurd er niks, de buizen warmen op en dan heel langzaam zie de mha meter oplopen en komt er heel zacht muziek die oploopt tot de waarde van de potmeter van het volume
de hoogspanning is wat aan de lage kant.......vermoedelijk draait mijn buizenversterker op een laag pitje.
Maar ik heb geluidsvolume zat voor in de woonkamer en hij staat nooit vol open maar op de helft ofzo.
nog een fotootje hoe hij smoelt in het donker[attachment=0]DSCF6587.JPG[/attachment.
