28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

Er zit een volumepot in de cd speler...
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door architect »

is het ook een idee om plaatjes te plaatsen?
heb nu eigenlijk weinig idee bij wat er te beleven valt
het mooist in de startpost O:)
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door rikpost »

Ik ben morgen in de omgeving en ga mijn uiterste best doen om ook langs te komen.
Samen met mijn vrouw Marike.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Porcino »

Ik gooi nog wel ff een PS Audio Duet in de auto met een bosje Supra netsnoeren...
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door hannesie »

Voor architect een plaatje.
berry.jpg
berry.jpg (46.25 KiB) 581 keer bekeken
Een best hoogwaardige streamer. :goeie:
En aks je het hoort wil je niet geloven dat dit bij elkaar maar € 65, kost
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Ahum....
ray5150 schreef:
Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook... :mrgreen:
Ja Ray, je bent niet de enige :mrgreen: :mrgreen:
pappaleo schreef:
Ik neem aan dat mijn kleine tweewegjes dan wel af zijn. Ik ben benieuwd of die zich een beetje staande kunnen houden.
pappaleo schreef:
Ik wilde mijn kleine tweewegjes ook meenemen, als daar nog ruimte voor is. Zijn er versterkers genoeg?
Zijn er versterkers genoeg? Ik heb nog een paar DIY (niet door mij gebouwde) EL34pp eindversterkers staan en nog een paar werkloze Musical Fidelity AX200 beschuitbussen.
Als er nog behoefte is aan lijnversterkers kan ik ook nog wel iets meenemen. Roept u maar.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door FR_Aad »

Ik heb niets bij mij. :lol:
Bijlagen
niets.jpg
niets.jpg (12.08 KiB) 579 keer bekeken
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Gijs »

Neem ik nog een Pass B1 mee, zelfbouw maar niet dor mij.
Gemodde Dynavox phonopre en Forte 4a klasse A eindbak. Mooi, maar geen zelfbouw.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door FR_Aad »

Gijs schreef:
Neem ik nog een Pass B1 mee, zelfbouw maar niet dor mij.
Gemodde Dynavox phonopre en Forte 4a klasse A eindbak. Mooi, maar geen zelfbouw.
Graag!
Ik loop met plannen voor een B1 O:)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

1 x een zelfgebouwde CD speler :
IMG_0015.JPG

En 1 x een John Lynsley Hood 10 Watt Klasse A Versterker :
IMG_0224.JPG
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
1 x een zelfgebouwde CD speler :
Afbeelding
Mis ik niet nog een paar buisjes? Desalniettemin ben ik daar heel benieuwd naar. Het heeft dus nog wel zin om tussen al het gestream nog een paar CD's mee te nemen, er ligt al een leuke in de lade =D>
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

Da's een foto van tijdens de bouw... 8)
Ik zal morgen Kate Bush voor je meenemen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Da's een foto van tijdens de bouw... 8)
Ikke begrijp :wink:
ray5150 schreef:
Ik zal morgen Kate Bush voor je meenemen.
Ik heb ze allemaal zelf :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Wowly »

Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door sander1238 »

in ieder geval neem ik mee

een hf10 el84 pp versterker en mijn Philips breedbanders

ben er morgen alleen pas rond 15.30 uur wegens verplichting (lees eigenbelang) elders
Bijlagen
DSCF4007.JPG
DSCF2926.JPG
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door sander1238 »

Wowly schreef:
Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
neem jij ook nog een meetset mee?
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!

Hans, maak je wel voldoende foto's???? :P
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door sander1238 »

ds23man schreef:
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!

Hans, maak je wel voldoende foto's???? :P
jij ook heel veel succes
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door hannesie »

ds23man schreef:
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!

Hans, maak je wel voldoende foto's???? :P
Potverdikkie, is net mijn rolletje vol. :lol: :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:
ds23man schreef:
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!

Hans, maak je wel voldoende foto's???? :P
Potverdikkie, is net mijn rolletje vol. :lol: :lol:
Meestal is mijn rolletje leeg, maar daar kom ik meestal pas te laat achter op het toilet! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Wowly »

sander1238 schreef:
Wowly schreef:
Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
neem jij ook nog een meetset mee?
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
Ik ga het proberen, maar mijn meetset is (helaas) nog niet klaar. Misschien dat het me morgenvroeg lukt. Krijg alleen de emu0202 niet stabiel op mijn laptoppie......grrrrr
Moet de mic nog ff fixen mbv peter of anderen van het forum.
Heb nog geen goede meetversterker en ga zo maar door.

Maar.... weg gaan het proberen!!!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
sander1238 schreef:
Wowly schreef:
Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
neem jij ook nog een meetset mee?
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
Ik ga het proberen, maar mijn meetset is (helaas) nog niet klaar. Misschien dat het me morgenvroeg lukt. Krijg alleen de emu0202 niet stabiel op mijn laptoppie......grrrrr
Moet de mic nog ff fixen mbv peter of anderen van het forum.
Heb nog geen goede meetversterker en ga zo maar door.

Maar.... weg gaan het proberen!!!
En anders heb je de foto's nog........... :lol:
piet1955
Berichten: 577
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door piet1955 »

Tot straks. zal er zijn met de RD40's.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

één voordeel van een krolse poes in huis, ik ben nog eerder wakker dan dat ik mijn wekker had gezet... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Zweitse »

Allemaal veel plezier vandaag. Ik had er graag bij willen zijn, maar heb andere verplichtingen. Iets met een schoonmoeder en de kerst gedachte. Om de pijn allemaal een beetje te verzachten vanavond een concert van Jan Akkerman. :rofl:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”