28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
is het ook een idee om plaatjes te plaatsen?
heb nu eigenlijk weinig idee bij wat er te beleven valt
het mooist in de startpost
heb nu eigenlijk weinig idee bij wat er te beleven valt
het mooist in de startpost
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik ben morgen in de omgeving en ga mijn uiterste best doen om ook langs te komen.
Samen met mijn vrouw Marike.
Samen met mijn vrouw Marike.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik gooi nog wel ff een PS Audio Duet in de auto met een bosje Supra netsnoeren...
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Voor architect een plaatje.
Een best hoogwaardige streamer. 
En aks je het hoort wil je niet geloven dat dit bij elkaar maar € 65, kost
En aks je het hoort wil je niet geloven dat dit bij elkaar maar € 65, kost
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ja Ray, je bent niet de enigeray5150 schreef:Ahum....Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook...ray5150 schreef:Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
pappaleo schreef:Ik neem aan dat mijn kleine tweewegjes dan wel af zijn. Ik ben benieuwd of die zich een beetje staande kunnen houden.
Zijn er versterkers genoeg? Ik heb nog een paar DIY (niet door mij gebouwde) EL34pp eindversterkers staan en nog een paar werkloze Musical Fidelity AX200 beschuitbussen.pappaleo schreef:Ik wilde mijn kleine tweewegjes ook meenemen, als daar nog ruimte voor is. Zijn er versterkers genoeg?
Als er nog behoefte is aan lijnversterkers kan ik ook nog wel iets meenemen. Roept u maar.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik heb niets bij mij. 
- Bijlagen
-
- niets.jpg (12.08 KiB) 580 keer bekeken
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Neem ik nog een Pass B1 mee, zelfbouw maar niet dor mij.
Gemodde Dynavox phonopre en Forte 4a klasse A eindbak. Mooi, maar geen zelfbouw.
Gemodde Dynavox phonopre en Forte 4a klasse A eindbak. Mooi, maar geen zelfbouw.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Graag!Gijs schreef:Neem ik nog een Pass B1 mee, zelfbouw maar niet dor mij.
Gemodde Dynavox phonopre en Forte 4a klasse A eindbak. Mooi, maar geen zelfbouw.
Ik loop met plannen voor een B1
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
1 x een zelfgebouwde CD speler :
En 1 x een John Lynsley Hood 10 Watt Klasse A Versterker :
En 1 x een John Lynsley Hood 10 Watt Klasse A Versterker :
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Da's een foto van tijdens de bouw...
Ik zal morgen Kate Bush voor je meenemen.
Ik zal morgen Kate Bush voor je meenemen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ikke begrijpray5150 schreef:Da's een foto van tijdens de bouw...
Ik heb ze allemaal zelfray5150 schreef:Ik zal morgen Kate Bush voor je meenemen.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
in ieder geval neem ik mee
een hf10 el84 pp versterker en mijn Philips breedbanders
ben er morgen alleen pas rond 15.30 uur wegens verplichting (lees eigenbelang) elders
een hf10 el84 pp versterker en mijn Philips breedbanders
ben er morgen alleen pas rond 15.30 uur wegens verplichting (lees eigenbelang) elders
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
neem jij ook nog een meetset mee?Wowly schreef:Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!
Hans, maak je wel voldoende foto's????
Hans, maak je wel voldoende foto's????
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
jij ook heel veel succesds23man schreef:Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!
Hans, maak je wel voldoende foto's????
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Potverdikkie, is net mijn rolletje vol.ds23man schreef:Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!
Hans, maak je wel voldoende foto's????
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Meestal is mijn rolletje leeg, maar daar kom ik meestal pas te laat achter op het toilet!hannesie schreef:Potverdikkie, is net mijn rolletje vol.ds23man schreef:Ik wens iedereen heel veel plezier morgen, had er graag bij willen zijn!
Hans, maak je wel voldoende foto's????![]()
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik ga het proberen, maar mijn meetset is (helaas) nog niet klaar. Misschien dat het me morgenvroeg lukt. Krijg alleen de emu0202 niet stabiel op mijn laptoppie......grrrrrsander1238 schreef:neem jij ook nog een meetset mee?Wowly schreef:Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
Moet de mic nog ff fixen mbv peter of anderen van het forum.
Heb nog geen goede meetversterker en ga zo maar door.
Maar.... weg gaan het proberen!!!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
En anders heb je de foto's nog...........Wowly schreef:Ik ga het proberen, maar mijn meetset is (helaas) nog niet klaar. Misschien dat het me morgenvroeg lukt. Krijg alleen de emu0202 niet stabiel op mijn laptoppie......grrrrrsander1238 schreef:neem jij ook nog een meetset mee?Wowly schreef:Ben er morgen bij, inclusief 4 pakken rockwool........
ik zou mijn breedbanders graag eens laten meten ivm een filter
Moet de mic nog ff fixen mbv peter of anderen van het forum.
Heb nog geen goede meetversterker en ga zo maar door.
Maar.... weg gaan het proberen!!!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
één voordeel van een krolse poes in huis, ik ben nog eerder wakker dan dat ik mijn wekker had gezet...

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Allemaal veel plezier vandaag. Ik had er graag bij willen zijn, maar heb andere verplichtingen. Iets met een schoonmoeder en de kerst gedachte. Om de pijn allemaal een beetje te verzachten vanavond een concert van Jan Akkerman. 
