Versterkerbouwtopic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Versterkerbouwtopic
Ik moet er 6 kwijt dan he? Dan zijn wappers van 10cm niet handigAh!buis schreef:Ziet er wel erg klein uit, doormeter van 3cm![]()
Anne
Geld teveel ? die meters kosten normaal gesproken tussen de 5 eur en de 4 knaken het stuk.Shadow schreef:
Het aansturingsprintje maak je natuurlijk zelf... die kost rond de 10 tot 15 euro.
Ik heb daar gewoon geen kaas van gegeten om zelf zo'n sturing te ontwerpen Ray...
Ik ook niet.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 6#p1760036
(moet mogelijk wel iets aangepast worden ivm benodigde maximale stroom voor volledige uitslag.)
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 6#p1760036
(moet mogelijk wel iets aangepast worden ivm benodigde maximale stroom voor volledige uitslag.)
Omgekeerde DAC ?Shadow schreef:Ahaaa een V naar I schakelingetje?
Hier heb je spanning en wil stroom dus stuur 't door een weerstand I=V/R
Maar ja, dan begint het pas.Wisselspanning ! effektieve waarde, top waarde, top-top waarde of gemiddelde waarde
En dan zijn we er nog niet
Zie dat het al laat begint te worden, slaap lekker
Anne
Jazeker, hoorde alleen vandaag dat er naast de gebruikelijke inspecties op het werk ook veel nieuwbouw komt en de komende jaren ook nog eens 9 miljoen in de hv infra gestoken wordt, dit icm verbouwen in m'n nieuwe huis, een vrouw die s'avonds werkt, een nieuwe puppy en een dreumes van 1,5 betekent; drukte!
Ik heb alleen de weekends en als je dan aan het verbouwen bent, blijft dit liggen Ray
Ben je ook de 6e in Hengelo?
Ik heb alleen de weekends en als je dan aan het verbouwen bent, blijft dit liggen Ray
Ben je ook de 6e in Hengelo?
Ja zoiets, enigste wat ik kan doen als ik die kleine terrorist hier rond looptpappaleo schreef:Dus je gebruikt je vrije momenten als professioneel projectopjager
Dus eh, dit is dan zeker ook verleden tijd ?Shadow schreef:Ja zoiets, enigste wat ik kan doen als ik die kleine terrorist hier rond looptpappaleo schreef:Dus je gebruikt je vrije momenten als professioneel projectopjager
AnneShadow schreef:Ik heb het vanochtend pas gelezen dus ik heb prima geslapen idd Anne
Dat raakt kant laat staan walds23man schreef:De appel valt niet ver van de boom
Anne