Vandaag heb ik besloten om voorlopig met het huidige filter te blijven spelen. Meettechnisch is het misschien niet het ultieme, maar ze klinken echt fantastisch

. Als ik ga vergelijken met mijn op scanspeak ultimo gebaseerde luidsprekers, welke erg goed klinken, kan ik niet anders zeggen dat deze er zeker niet voor onderdoen, op een beetje sublaag na dan. Er is detailweergave, plaatsing, voldoende laag en wat voor mij erg belangrijk is: erg goede 3D weergave van de muziek en dan zien ze er ook nog mooi uit
Vanmiddag een filter geheel compact gesoldeerd en in de kast geplaatst, wel bijna de gehele middag mee bezig geweest

. resultaat is nu wel dat 1 luidspreker voor 100% klaar is, op evt. spikes na dan, de tweede volgt morgen of zondag. Bij gebrek aan de juiste spikes, heb ik nu per tegel 3 blokjes mdf voorzien van een dikke laag plakvilt eronder gelijmd, zodat ik ze goed kan verschuiven over de parketvloer. Dit is nog wel niet in hoogte verstelbaar maar dat komt nog wel een keer. Het volume aan zand moet ik steeds een beetje aanvullen omdat zand blijft inklinken, het zal steeds minder worden.
Gr Frank