Je kunt natuurlijk ook een Squeezebox classic nemen.
Of een MID met goede uitgang of idd gewoon een netbookje of laptopje met externe geluidskaart (Musiland monitor 01).
Moderator: Beheerdersteam

Die apparaten gebruiken toch altijd de tags van de bestanden om te sorteren? Zo ervaar ik dat in elk geval bij alle mp3'sHenkjan schreef:hoe hebben jullie overigens de muziek geordend op de harde schijf zodat t makkelijk terug vinden is via een mediacenter/knijpbox, etc? gewoon 1 folder per CD, of ook nog verder geordend per artiest of componist?
De Appels zijn hier ook in de meerderheidLeeuwarden schreef:Even voor alle duidelijkheid; omdat ik Apple georiënteerd ben wil nog niet zeggen dat ik iets tegen PC heb. Misschien komt dat nog maar nu nog niet
Als dat allemaal van die appels zijn met een hapje eruit.......FR_Aad schreef:De Appels zijn hier ook in de meerderheid
Ha Henkjan, ik heb het zo gedaan:Henkjan schreef:hoe hebben jullie overigens de muziek geordend op de harde schijf zodat t makkelijk terug vinden is via een mediacenter/knijpbox, etc? gewoon 1 folder per CD, of ook nog verder geordend per artiest of componist?
dBpoweramp gebruikt voor de "artist" tag de naam zoals het in de database staat waar ie het uit op haalt. Hangt van degene af die de naam heeft ingevuld. Vereist dus soms zelf editen als je consequent wilt zijn. Ik doe het iig als "Cale JJ".hannesie schreef:Bij mij zo veel mogelijk onder artiest.
Alleen zal JJ Cale, of Cale JJ nog wel eens problemen geven.
Heb nu dbpoweramp Cd ripper na advies van Pjotr gebruikt, ik weet niet of die dat consequenter doet.
Ja, zit zeker verschil in, al hoef je er geen kapitaal aan uit te geven. Die van de Gamma kunnen gelijk de prullenbak in.Leeuwarden schreef:Even een tussendoorvraag: zit er nog veel verschil in optische kabels? M.a.w. loont het de moeite om daar een eventueel beter exemplaar voor te zoeken?