Binnen 2 weken verlof, dan begin ik eraan om vanalles af te werken, nu nog effe wat (te) drukke dagen op werk.
Groetjes
Rudy
Moderator: Beheerdersteam
Rotel heeft me nooit kunnen overtuigen. Echt zo'n amp die tegen het hi-end aantikt, maar toch net niet. Ik zou zelf ook niet snel meer een Rotel kopen.jeroen_d schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ik weet het niet, maar op zich heeft de AMP1-B die ik heb gebouwd natuurlijk veel meer reserve qua vermogen. Of het tekort aan vermogen van de AMP3 het probleem is kan ik natuurlijk niet zeggen. Je zegt verder niets over de Rotel, maar ik kan nu uit eigen ervaring zeggen dat daarmee het verschil toch best groot is en die Rotel is toch ook niet echt goedkoop en staat goed aangeschreven. Uit jouw verhaal maak ik op dat de Marantz een klasse beter is dan de Rotel, want AMP3 is volgens jou vergelijkbaar met Marantz en ik vind T-amp beter dan Rotel. Als onze luisterervaringen tenminste enigszins overeenstemmen........Wijx schreef:Ik heb laatst een keer de LCaudio 2.3SE klasse D amp op mijn se gehoord en daar ben ik helemaal gek van. Misschien dat de andere ampkit's van 41 hz het wat beter zullen doen
Groet, Jeroen
hij is binnen! nogmaals enorm bedankt. t ding is echt klein zeg.Bergrans schreef:Ik moet hem nog even netjes inpakken en dan komt hij jouw kant op.Henkjan schreef:Enorm Bedankt!!!!Bergrans schreef:De eerste AMP3 kit (die voor Henkjan) zit in elkaar en werkt!
OK. iemand in de regio R'dam/Z'meer/Delft die een winkel weet waar die te koop zijn?Bergrans schreef:Dat zijn standaard 0.1" vergulde jumper headers. Te koop aan lengtes tot 36 pinnen, op lengte te breken.Henkjan schreef:...
waar heb je die connectoren vandaan? lijkt me handiger dan proberen kabel aan die pinnetjes te solderen.
Hoi Wijx,Wijx schreef:Ik heb laatst een keer de LCaudio 2.3SE klasse D amp op mijn se gehoord en daar ben ik helemaal gek van. Misschien dat de andere ampkit's van 41 hz het wat beter zullen doen
In Rotterdam zit DIL die heeft heel veel dus dit vast ook. Zit vlak bij het ziekenhuis.deepspace schreef:Waarschijnlijk in iedere hobby electro zaak... Volgens mij hebben we er nog wel op het werk liggen. Maar een schroefterminal is natuurlijk ook wel handig. Je kunt natuurlijk ook wat jumpers van een oud moederbord gebruiken
Heb je wat aan als je een 1000 VA trafo moet kopenWijx schreef:ik vergat nog het grootste voordeel te vertellen, het stroomverbruik is minimaal ivm mijn Aleph en ook erg klein. Let wel dat je de laatste versie koopt en niet de 2.2
Als ik die forums er zo allemaal op nalees dan geven toch behoorlijk wat mensen de voorkeur aan UcD van Hypex en wordt de Zap alleen aanbevolen voor het laag. Het ruisniveau van ZAP en Tripath schijnt ook een stuk hoger te liggen dan UCD die erg stil is (klopt de T-amp ruist meer dan mijn Rotel. Maar is op zich voldoende laag voor mij geen probleem). En dan zijn die Hypex modules nog goedkoper ook! Heb je die toevallig ook gehoord? De UCD 180 bijvoorbeeld?Wijx schreef:ik vergat nog het grootste voordeel te vertellen, het stroomverbruik is minimaal ivm mijn Aleph en ook erg klein. Let wel dat je de laatste versie koopt en niet de 2.2
Er is laatst een shoot-out gedaan tussen LCAudio monoblocks (zeer mooi uitgevoerd) en de amp van Hypex zelf. De meeste luisteraars vonden de LCAudio mooier, maar die was een stuk luxer uitgevoerd dan die van Hypex, vooral qua voeding.jeroen_d schreef:Als ik die forums er zo allemaal op nalees dan geven toch behoorlijk wat mensen de voorkeur aan UcD van Hypex en wordt de Zap alleen aanbevolen voor het laag. Het ruisniveau van ZAP en Tripath schijnt ook een stuk hoger te liggen dan UCD die erg stil is (klopt de T-amp ruist meer dan mijn Rotel. Maar is op zich voldoende laag voor mij geen probleem). En dan zijn die Hypex modules nog goedkoper ook! Heb je die toevallig ook gehoord? De UCD 180 bijvoorbeeld?Wijx schreef:ik vergat nog het grootste voordeel te vertellen, het stroomverbruik is minimaal ivm mijn Aleph en ook erg klein. Let wel dat je de laatste versie koopt en niet de 2.2
Groet, Jeroen