kleine spuitkabine
Moderator: Beheerdersteam
Re: kleine spuitkabine
In mijn ervaring is het goed schoonmaken van de schuur en de vloer een beetje vochtig maken meer dan voldoende om het stof vrij te houden.
En zeker als je hoog glans wil spuiten dan ontkom je niet aan het polijsten van het eind product.
dat ene stofje poets je er dan wel weer uit.
En zeker als je hoog glans wil spuiten dan ontkom je niet aan het polijsten van het eind product.
dat ene stofje poets je er dan wel weer uit.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: kleine spuitkabine
Een kleine spuitkabine werkt in de praktijk gewoon niet omdat je om het object heen wil lopen tijdens het spuiten. Je hebt het dan al over een partytent van 3x3m met zijwanden.
Re: kleine spuitkabine
Ja, of een draaitafel! Maar je hebt idd sowieso bewegingsruimte nodig.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: kleine spuitkabine
Een draaitafel kan werken maar als je een spuitafstand van 30cm in acht neemt heb je ook nog met de sproeiwolk te maken. Als je van een meter uitgaat heb je het al over 1,3 meter totaal. Dan kan je net zo goed een partytent van 3x3m optuigen.
Re: kleine spuitkabine
Ja, dat had je al gemeld
Maar daar heb je dan weer een tuin o.i.d. voor nodig. Op zolder of in de kelder wordt dat weer wat lastiger.
Re: kleine spuitkabine
Nou, drie bij drie is niet zo raar. Zo'n ding kan je zelfs in huis nog optuigen. En sowieso in iedere garage.
Al wordt een echter spuiter dan ook wel interessant.
Zeker wanneer je je eigen non plus ultra in elkaar zet.
Al wordt een echter spuiter dan ook wel interessant.
Zeker wanneer je je eigen non plus ultra in elkaar zet.
Re: kleine spuitkabine
Mwah zo duur zijn ze niet, rond de 50 - 60 euries heb je er al eentje. Vind je niet snel een spuiter voor. En zo'n nylon ding is ook nog eens lekker stofvrij. Al zijn die goedkopere wel weer met 3 wanden en wil je buiten lieftst een gesloten ding met 4 wanden.
Re: kleine spuitkabine
Maar dan moet je nog spuiten en de beoogde kwaliteit zien te halen.
Ik heb zelf overigens amper iets gemaakt wat het spuiten waard is. Het gaat mij om het ontwikkelen en freubelen.
Spul voor in huis koop ik tweedehands voor een habbekrats. Kan je niet tegenop bouwen.
Ik heb zelf overigens amper iets gemaakt wat het spuiten waard is. Het gaat mij om het ontwikkelen en freubelen.
Spul voor in huis koop ik tweedehands voor een habbekrats. Kan je niet tegenop bouwen.
Re: kleine spuitkabine
Dan koop je gewoon toch zo eentje , kan je af en toe ook een auto spuiten
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: kleine spuitkabine
Moet je wel de grootste nemen, je toch wel ruimte nodig om een auto heen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: kleine spuitkabine
Helaas niet op voorraad https://www.vevor.nl/opblaasbare-verfca ... 0371130209
