ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

dre schreef:
Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
we verzetten je gewoon naar buiten :twisted:
:evil: :evil:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nils_vn schreef:
Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.

Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
Geen probleem!

EDIT: je blijft wel eten en doet savonds mee??
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

Wowly schreef:
Nils_vn schreef:
Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.

Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
Geen probleem!

EDIT: je blijft wel eten en doet savonds mee??
Zal ik eerst eventjes nog met Ed over hebben, mss dat ie 'smiddags liefst met z'n speakertjes terug thuis staat... ik laat je ASAP wat weten!
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

Wowly,

Als het kan mag je me er enkel opzetten voor smorgens-middag.

Dus geen eten en ik doe 'savonds niet mee.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

okiedokie!
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Wachtlijst

Bericht door harryeng »

Hoi hoi, Te laat! Maar toch nog een poging.
Hierbij geef ik me op voor de wachtlijst;

Naam Harryeng
Naam Harry
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond),
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro

Praying to some higher audio deity... :roll:
ambox
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 20:14
Locatie: Gent - Belgie

Bericht door ambox »

Uit het oog verloren :
Nickname : Ambox
Naam : Roland
Dagdelen : ochtend/namiddag/ 's avonds niet, geen eten
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

de boel is ge-updated.

Sorry voor de late update, maar ik ben niet voortdurend op het forum en soms wacht ik tot er een aantal inschrijvingen zijn voordat ik de boel bijwerk.

Wowly
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Nils_vn schreef:
Wowly,
Als het kan mag je me er enkel opzetten voor smorgens-middag.
Dus geen eten en ik doe 'savonds niet mee.
Mocht je toch willen blijven, terwijl Ed naar huis wil, kunnen we misschien wel wat regelen, dan zet ik Ed en zijn spullen thuis af en kun jij nog even blijven.

Ach, ik bedenk net dat Ed waarschijnlijk zelf zal rijden en jou als sleepezel meeneemt :D . In dat geval wordt het wat lastiger.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Nils_vn schreef:
Zal ik eerst eventjes nog met Ed over hebben, mss dat ie 'smiddags liefst met z'n speakertjes terug thuis staat... ik laat je ASAP wat weten!
nee hoor, maakt mij allemaal niet zoveel uit.
Ik pas me wel aan. Als het maar gezellig is.
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Bericht door FFF »

Naam FFF
Naam Ronald
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum: 30 euro

Hoop dat ik nog op de wachtlijst kan?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Tuuurlijk, trouwens, je staat er al op :D :D !

Jan
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Bericht door FFF »

Wowly schreef:
Tuuurlijk, trouwens, je staat er al op :D :D !

Jan
thx :D
Tommy
Berichten: 296
Lid geworden op: do 15 feb 2007, 10:45
Locatie: Noordwijk

Bericht door Tommy »

Ben te laat, I know, wordt dus de wachtlijst en hopen op een griepgolf. ;)

Tommy / ochtend/middag / nee
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Bericht door GerardJ »

Ik weet het, ik ben te laat, maar ... als er een plaatsje vrijkomt ben ik graag van de partij op 24 mei.

Naam GerardJ
Naam Gerard
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Helaas moet ik een ander blij maken aangezien ik er zelf niet bij kan zijn.

Ik hoop in elk geval dat julllie een fijne dag hebben!!

Groetjes,

JJ.
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Bericht door harryeng »

Jasper Joppe Geers schreef:
Helaas moet ik een ander blij maken aangezien ik er zelf niet bij kan zijn.

Ik hoop in elk geval dat julllie een fijne dag hebben!!

Groetjes,

JJ.
Jammer voor je Jasper!
:P :P :P :P :P :P :P

Harry (check de waitinglist!)
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

Ik weet het inmiddels ook, ik ben veel te laat. Ik heb afgelopen tijd veel in Tsjechie gezeten, vandaar ik weinig de boel kon opvolgen.
Maar tegen beter weten, als er nog een plaatsje op het laatste moment vrijkomt, zou ik graag bij willen zijn.

Naam Tweety
Naam Wido
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 20 euro.

Motivatie, ik ben eigenlijk wel geinteresseerd wat er door anderen met een dipool bereikt is.


Ik wacht wel af.

Groetjes,
Wido
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Okay, ik heb goed nieuws voor iemand uit de wachtlijst en slecht nieuws voor mezelf:

Helaas heb ik zaterdag ochtend 24 mei onverwacht een andere verplichting. Dat zou betekenen dat ik pas op de helft van de middag in Breda kan zijn. Aangezien ik weet hoeveel anderen er nog staan te springen om van de partij te zijn heb ik maar besloten om helemaal niet te komen.

Jammer maar helaas. :(

Dit betekend ook dat mijn speakers en mijn versterker niet aanwezig zijn.

Maak er een mooie dag van!
Gebruikersavatar
Fritzzz
Berichten: 182
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 13:09
Locatie: Wageningen

Bericht door Fritzzz »

:( Ik moet helaas ook afhaken. Mijn vrouw kan geen vrij krijgen op haar werk, en dus zorg ik voor mijn lieve kindertjes. Fijn natuurlijk, maar ik had er de 24e graag bij geweest. Helaas, misschien volgend jaar. Nog iemand van de wachtlijst blij.

Fritzzz
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Bericht door FFF »

Mutatie:

Ik zou graag de ochtend en de avond komen ipv de hele dag.
(en s'avonds niet mee eten)

Helaas in de avond andere verplichtingen... :roll:
Laatst gewijzigd door FFF op za 03 mei 2008, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Bericht door FFF »

dubbel... :roll:
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

Das voor mij natuurlijk goed nieuws dat de wachtlijst begint te slinken. :P

Alleen, klein praktisch puntje... Ik sta er helaas nog niet op de wachtlijst :roll:

Ben ik iets vergeten, of wordt ik nu vergeten.. :cry:

Of heb ik iets nog niet goed gedaan?

Afijn, ik wacht nog steeds maar rustig af.

Groetjes,
Wido
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

euhhh oeps!

sorry Wido! Je staat op de wachtlijst bij deze.

Het is overigens NIET de bedoeling dat er afzeggingen komen, maargoed, sommigen zaken zijn niet te beinvloeden. Het is in ieder geval fijn voor degenen die op de wachtlijst staan :)

wowly
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

Geen probleem Wowly, ik vermoedde al zoiets. Bedankt.

Groeten,
Wido
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”